    From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Koncowki pomiarowe
    Date: Sun, 21 Feb 2010 20:18:40 +0100

    Buduje sobie malutki układzik z którego wystaje 10 drutów do badanego
    układu.

    Gdzie mogę znaleźć końcowki pomiarowe które stosowane są we wszelkiego
    rodzaju analizatorach logicznych? Interesuje mnie raczej coś taniego.
    Końcówka powinna dać radę zaczepić się na nodze opornika, nodze scalaka
    w DIP. Nie interesują mnie superprecyzyjne koncowki do smd. Raczej coś
    taniego ale rozsądnej jakości.

    Coś takiego:

    http://tinyurl.com/yjrmc8s

    Kupilem identyczne "w sklepie na rogu" ale po paru użyciach plastik
    popękał, sprężyna się zatarła, druty powyginaly i tyle. Boje się, ze
    kupujkąc wysyłkowo dostane coś równie tandetnego. Czy ktoś może cos
    polecić co się sprawdziło w niewielkich przebiegach?