  • 1. Data: 2010-02-21 19:18:40
    Temat: Koncowki pomiarowe
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    Buduje sobie malutki układzik z którego wystaje 10 drutów do badanego
    układu.

    Gdzie mogę znaleźć końcowki pomiarowe które stosowane są we wszelkiego
    rodzaju analizatorach logicznych? Interesuje mnie raczej coś taniego.
    Końcówka powinna dać radę zaczepić się na nodze opornika, nodze scalaka
    w DIP. Nie interesują mnie superprecyzyjne koncowki do smd. Raczej coś
    taniego ale rozsądnej jakości.

    Coś takiego:

    http://tinyurl.com/yjrmc8s

    Kupilem identyczne "w sklepie na rogu" ale po paru użyciach plastik
    popękał, sprężyna się zatarła, druty powyginaly i tyle. Boje się, ze
    kupujkąc wysyłkowo dostane coś równie tandetnego. Czy ktoś może cos
    polecić co się sprawdziło w niewielkich przebiegach?

  • 2. Data: 2010-02-21 22:32:46
    Temat: Re: Koncowki pomiarowe
    Od: PIOTR SP5FCI <s...@g...pl>

> [...]
    > Końcówka powinna dać radę zaczepić się na nodze opornika, nodze scalaka
    > w DIP. Nie interesują mnie superprecyzyjne koncowki do smd. Raczej coś

    Witam

    cena wprost proporcjonalna do jakości
    http://www.tme.eu/pl/katalog/koncowki-pomiarowe-fluk
    e_100452/#id_category%3D100452%26

    Pozdrawiam SP5FCI

  • 3. Data: 2010-02-22 07:07:55
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 21 Feb 2010 20:18:40 +0100, Sebastian Biały wrote:
> [...]
    >Końcówka powinna dać radę zaczepić się na nodze opornika, nodze scalaka
    >w DIP. Nie interesują mnie superprecyzyjne koncowki do smd. Raczej coś

    Moze inne beda lepsze.

    Tylko uwazaj z tym - latwo zwarcie zrobic, a to moze byc kosztowne.

    J.

  • 4. Data: 2010-02-22 07:26:21
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    J.F. wrote:
    > Moze inne beda lepsze.

    No wlasnie miałem w ręce jeszcze innej firmy. Pi razy dzwi to samo.
    Mysle że to są "podrabiane" końcowki, bo jakośc każdego ich elementu
    jest żenująca. Ktoś musi mieć "oryginaly" wykonane z lepszych drutów i
    lepszego plastiku o identycznym ksztalcie. Może chińczycy robia to na
    tych samych formach wtryskowych tylko ładują gorszy wkład w czwartki a
    lepszy we wtorki ...

    > Tylko uwazaj z tym - latwo zwarcie zrobic, a to moze byc kosztowne.

    Wlasnie mi się zrobilo...