  • 1. Data: 2013-09-06 19:41:46
    Temat: Koniec homologacji na butlę, co dalej LPG
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    Witam,
    tak się zastanawiam, za rok kończy mi się ważność butli. Jeżeli nie
    wymienię jej na nową to co się dzieje, nie przejdę badania technicznego,
    cyz tez moge wypisać po prostu instalację LPG z dowodu (oczywiście ja
    demontując)? Ktoś zna z autopsji?

    Pozdrawiam serdecznie i dzięki za porady

  • 2. Data: 2013-09-06 20:17:57
    Temat: Re: Koniec homologacji na butlę, co dalej LPG
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    Użytkownik "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > technicznego, cyz tez moge wypisać po prostu instalację LPG z dowodu
    > (oczywiście ja demontując)? Ktoś zna z autopsji?

    Możesz co roku legalizować butlę :)
    Tylko czy jest sens?

  • 3. Data: 2013-09-06 20:33:52
    Od: Zbyszek9 <z...@p...onet.pl>

    W dniu 2013-09-06 19:41, Nex@pl pisze:
> [...]
    > demontując)? Ktoś zna z autopsji?
    >
    > Pozdrawiam serdecznie i dzięki za porady

    Dowiedz się , gdzie w Twoim mieście robią homologację i po prostu pojedź
    i badanie na kolejne 10 lat .

  • 4. Data: 2013-09-06 20:47:52
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 06 Sep 2013 19:41:46 +0200 osobnik zwany Nex@pl
    napisał:

> [...]
    > demontując)? Ktoś zna z autopsji?
    >
    > Pozdrawiam serdecznie i dzięki za porady

    jak typowa butla stako to zadzwoń do nich zrobią ci homologacje

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 5. Data: 2013-09-06 21:49:21
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-09-06 20:33, Użytkownik Zbyszek9 napisał:

    > Dowiedz się , gdzie w Twoim mieście robią homologację i po prostu pojedź
    > i badanie na kolejne 10 lat .

    To zależy od rodzaju butli i/lub producenta.
    Na pewno trzeba pojechać do punktu gdzie przedłużają homologację
    i dowiedzieć się czy przedłużą czy trzeba wymienić butle.
    W drugim przypadku alternatywą może być też demontaż instalacji LPG.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2013-09-08 10:10:25
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    Otóż to. legalizacja butli, wyjętej z auta to około 300zł, i na pewno
    nie na 10 lat. butla grodków. Taniej wyjdzie zamontować chyba nową, na
    10 lat.