  • 1. Data: 2013-09-06 18:24:44
    Temat: Opony made in china
    Od: Helios <h...@w...pl>

    Jakby komuś wpadło do głowy kupować to niech sie popuka w głowę

    moje były po miesiącu do wyrzucenia

  • 2. Data: 2013-09-06 18:27:43
    Temat: Re: Opony made in china
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > moje były po miesiącu do wyrzucenia

    z powodu ?

  • 3. Data: 2013-09-06 18:30:28
    Od: Helios <h...@w...pl>

    W dniu 2013-09-06 18:27, Czesław Wiśniak pisze:

    > z powodu ?

    delikatnie mówiąc brak okrągłości

  • 4. Data: 2013-09-06 18:42:40
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Helios" napisał w wiadomości
    >Jakby komuś wpadło do głowy kupować to niech sie popuka w głowę
    >moje były po miesiącu do wyrzucenia

    No to do reklamacji :-)

    J.

  • 5. Data: 2013-09-06 18:51:03
    Od: Helios <h...@w...pl>

    W dniu 2013-09-06 18:42, J.F pisze:

    > No to do reklamacji :-)
    >
    > J.

    raczej do ludu - czyt. mniej wymagającego użytkownika :P

  • 6. Data: 2013-09-06 20:00:40
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail h...@w...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > raczej do ludu - czyt. mniej wymagającego użytkownika :P

    Reklamowałes i nie uznali czy co?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Każde dziecko jest poniekąd geniuszem w oczach swych rodziców,

  • 7. Data: 2013-09-06 23:22:15
    Od: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl>

    W dniu 06 wrz 2013 18:24, Helios pisze:
    > Jakby komuś wpadło do głowy kupować to niech sie popuka w głowę
    >

    > moje były po miesiącu do wyrzucenia

    Dzięki Bogu nikogo nią nie zabiłeś. Bo mogła pęknąć przy wyprzedzaniu z
    setką na budziku.

    Mam nadzieję, że to przekona tych, co myślą, że "opona to opona, po co
    przepłacać" albo, że "te chińskie to takie Micheliny albo Nokiany, tylko
    z Chin i bez znaczka firmowego".

    Takie opony nadają się tylko do palenia podczas manifestacji
    związkowców. Nie do jazdy.

    --
    .B:artek.

  • 8. Data: 2013-09-06 23:54:37
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2013-09-06 23:22, .B:artek. pisze:

> [...]
    > z Chin i bez znaczka firmowego".
    >
    > Takie opony nadają się tylko do palenia podczas manifestacji

    Dzięki Bogu ty na pewno masz doświadczenie z chińskimi oponami -
    używałeś, jeździłeś, albo wręcz parasz się zawodowo badaniem ogumienia -
    poznałeś różnicę. Całe szczęście, że nie jesteś jednym z tych, co tylko
    powielają zasłyszane opinie bez ich sprawdzenia. Dokładnie takich
    fachowców nam trzeba!

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 9. Data: 2013-09-07 01:13:03
    Od: _Michał <m...@g...pl>

    On 9/6/2013 6:24 PM, Helios wrote:
    > Jakby komuś wpadło do głowy kupować to niech sie popuka w głowę
    >

    > moje były po miesiącu do wyrzucenia

    Aż tak źle nie jest

    pojawiło się takie cudo w firmówce - chyba kelly czy jakoś tak
    po około 2mc udało się je popsuć (i już nie są okrągłe).

    ale...

    Trzymają się drogi, i dość dobrze odprowadzają wodę (zimówki)

    Daleko im do michelin albo continental, ale to coś pokroju debica

    Jeździłem tym koło 220km/h (limit niby 190km/h) i jako tako daje
    radę, nie wybuliło, ale okrągła to nie jest ;)

    poślizgami do około 130km/h też się to trzyma, nie wariuje, nie
    odlatuje całe auto, coś jak normalna opona

  • 10. Data: 2013-09-07 06:32:48
    Od: Helios <h...@w...pl>

    W dniu 2013-09-06 20:00, Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail h...@w...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Reklamowałes i nie uznali czy co?

    w najlepszym przypadku dostane 4 nowe które też będą dalekie od ideału a
    dystrybutor powie że opony są zgodne z normą