  • 1. Data: 2013-12-02 17:40:05
    Temat: Konroler usb 3.0 transfery
    Od: ST <j...@w...pl>

    Witam. Mam dwa dyski WD ELEMENTS 2,5" USB 3.0 1TB i 2TB często
    przenoszę między nimi a kompem stacjonarnym dane, kupiłem więc kontroler
    usb 3.0 taki:
    http://allegro.pl/kontroler-2x-usb-3-0-pci-express-c
    ard-sklep-wawa-i3744443389.html
    do płyty głównej: Gigabyte ga-ep45-ds3

    Jestem zawiedziony transferami bo podłączając dysk do portu usb 2
    transfery podczas kopiowania na dysk wewnętrzny miałem ok 30MB/s a po
    podłączeniu pod kontroler 3.0 zwiększyły sie do 35MB/s

    Tak ma być czy coś robię tak?

  • 2. Data: 2013-12-02 20:29:01
    Temat: Re: Konroler usb 3.0 transfery
    Od: jg <f...@f...pl>

    Dnia Mon, 02 Dec 2013 17:40:05 +0100, ST napisał(a):

> [...]
    > transfery podczas kopiowania na dysk wewnętrzny miałem ok 30MB/s a po
    > podłączeniu pod kontroler 3.0 zwiększyły sie do 35MB/s

    moze nie na temat, ale dysk seagate backup plus zrzuca na laptopa samsung z
    i5 dane srednio 82GB/sek, w porywach do 97GB/sek... a po usb2 zrzuca
    srednio 31MB/sek (max. 32MB/sek). to tak gwoli orientacji. rzeczywiscie
    ciekaw jestem jakie mozna uzyskac transfery na tych kartach pci-e.

    --
    jg

  • 3. Data: 2013-12-02 21:19:31
    Od: "Andrzej W." <a...@w...pl>

    Ja na VIA VL80x miewam średnio 80MB/s, na USB 2.0 tak z 38 MB/s

    --
    Pozdrawiam,
    Andrzej

  • 4. Data: 2013-12-02 22:25:13
    Od: borsuk <b...@a...pl>

    W dniu 2013-12-02 17:40, ST pisze:
> [...]
    > transfery podczas kopiowania na dysk wewnętrzny miałem ok 30MB/s a po
    > podłączeniu pod kontroler 3.0 zwiększyły sie do 35MB/s

    Mam podobny kontroler na układzie Nec Renesans - transfer z dysku
    wewnętrznego Sata2 na zewnętrzny usb3.0 przez ten kontroler to ok.70 do
    80MB/s. Dysk zewnętrzny Sata3 3,5" sam zamontowałem w obudowie usb 3.0
    Welland ME-746E.

  • 5. Data: 2013-12-03 11:03:31
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "ST" napisał w wiadomości grup
    > Tak ma być czy coś robię tak?

    ATTO jak wypada?
    RF511+obudowa patiot+dysk który był pierwotnie w laptopie:
    http://i44.tinypic.com/2lj3l7c.png

  • 6. Data: 2013-12-03 12:16:39
    Od: robot <r...@v...pl>

    W dniu 2013-12-02 20:29, jg pisze:

    > moze nie na temat, ale dysk seagate backup plus zrzuca na laptopa samsung z
    > i5 dane srednio 82GB/sek, w porywach do 97GB/sek...

    Nieźle nieźle...

    --
    pozdro
    2x XEON E5-2650@2,4GHz 16C/32T|64GB RAM|2xGTX780|1xHD7850|ASUS Z9PE-D8WS

  • 7. Data: 2013-12-03 14:33:34
    Od: ST <j...@w...pl>

    W dniu 2013-12-03 11:03, qwerty pisze:

    > ATTO jak wypada?
    > RF511+obudowa patiot+dysk który był pierwotnie w laptopie:
    > http://i44.tinypic.com/2lj3l7c.png

    WD 2TB podpięty pod USB 3.0 w tym teście wypada jednak nieźle ale z WD
    1TB chyba coś jest nie tak:

    WD 2TB pod USB 2.0
    http://i40.tinypic.com/2eeekcz.jpg

    WD 2TB pod USB 3.0
    http://i42.tinypic.com/2dgou3p.jpg

    WD 1TB pod USB 2.0
    ttp://i44.tinypic.com/24mg80l.jpg

    WD 1TB pod USB 3.0
    http://i42.tinypic.com/ngc007.jpg

    Mierzone na tym samym kablu i portach USB pod win 8 64bit oba NTFS
    WD 1TB ma ok roku i jest w 60% zapełniony, WD 2TB jest nowy i pusty czy
    to jest powodem tak dużych różnic transferów?

  • 8. Data: 2013-12-03 17:00:57
    Od: "Andrzej W." <a...@w...pl>

    W dniu 2013-12-03 14:33, ST pisze:
    > Mierzone na tym samym kablu i portach USB pod win 8 64bit oba NTFS
    > WD 1TB ma ok roku i jest w 60% zapełniony, WD 2TB jest nowy i pusty czy
    > to jest powodem tak dużych różnic transferów?

    Mierzysz zamontowany w systemie dysk?
    Tak, może mieć to wpływ na pomiar.

    --
    Pozdrawiam,
    Andrzej

  • 9. Data: 2013-12-03 20:07:52
    Od: "Leszek K." <l...@n...pl>

> [...]

    > transfery podczas kopiowania na dysk wewnętrzny miałem ok 30MB/s a po
    > podłączeniu pod kontroler 3.0 zwiększyły sie do 35MB/s

    Coś jest nie tak. Na tym samym NEC-u na pci-e transfery mam w okolicy
    100MB/s.

  • 10. Data: 2013-12-04 00:05:20
    Od: jg <f...@f...pl>

    Dnia Tue, 03 Dec 2013 14:33:34 +0100, ST napisał(a):

    > WD 1TB ma ok roku i jest w 60% zapełniony

    moze by go sformatowac?

    --
    jg