  • 1. Data: 2013-11-30 00:28:43
    Temat: OCZ - bankrutem
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    "OCZ Technology, czyli popularny producent zasilaczy, nośników SSD czy
    niegdyś pamięci RAM, złożyło wniosek o upadłość. Na amerykańską firmę
    chrapkę ma Toshiba, która prowadzi rozmowy w tej sprawie z amerykańskim
    koncernem. "

    http://pclab.pl/news55637.html

    uch, a ja mam chyba 2 SSD z OCZ :/

    ale sprawdzaja sie swietnie...

  • 2. Data: 2013-11-30 08:47:28
    Temat: Re: OCZ - bankrutem
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Mr. Misio" napisał w wiadomości grup
> [...]
    > Toshiba, która prowadzi rozmowy w tej sprawie z amerykańskim koncernem. "

    Już dawno o tym wiadomo.

    > uch, a ja mam chyba 2 SSD z OCZ :/

    Co z tego?

  • 3. Data: 2013-12-02 00:40:30
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2013-11-30 00:28, Mr. Misio pisze:
> [...]
    > niegdyś pamięci RAM, złożyło wniosek o upadłość. Na amerykańską firmę
    > chrapkę ma Toshiba, która prowadzi rozmowy w tej sprawie z amerykańskim

    Tragedii nie ma. TOSHIBA dobra firma.

    > uch, a ja mam chyba 2 SSD z OCZ :/
    >
    > ale sprawdzaja sie swietnie...

    Zostanie marka (może) i będzie wsparcie (może) dla starych produktów OCZ.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 4. Data: 2013-12-06 00:46:41
    Od: Michal <q...@d...mailexpire.com>

    W dniu 2013-12-02 00:40, Krystek pisze:

    > Tragedii nie ma. TOSHIBA dobra firma.

    Z doskonałym wsparciem produktów starszych niż 2 lata, nie ma co ;P
    Mam praktycznie bezużyteczne 2 Toshiby Portege do których nie można
    dokupić akumulatorów, to samo w smartfonach Toshiby. Jakoś do jeszcze
    starszego Della z dokupieniem akumulatorów nie ma problemów.

    << uch, a ja mam chyba 2 SSD z OCZ :/
    <>
    <> ale sprawdzaja sie swietnie...
    > Zostanie marka (może) i będzie wsparcie (może) dla starych produktów OCZ.

    No przy ich awaryjności, to pewnie jeszcze Toshiba zbankrutuje.
    Znajomy zapierał się że OCZ Agility to wcale nie są złe dyski - ma
    2 i działają. Mina mu trochę zrzedła, jak padły po kolei oba w odstępie
    1,5 tygodnia w 2 różnych komputerach.

    --
    /MB