  • 11. Data: 2018-12-13 03:51:52
    Temat: Re: Konto Ważne Rok w Orange - pytania
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Zośka" <x...@a...pl> wrote in message
    news:5c113a9d$0$497$65785112@news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "Zośka" <x...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Wysłałam kod polecenia *124*# i dostałam odpowiedź, że moja oferta to
    > Orange Free.

    No właśnie.

    > Dowiedziałam się również, że cała kwota doładowania jest zapisywana na
    > koncie
    > głównym, a bonusy są tylko do Internetu.

    Tak jest. Np. Doładowujesz za 25 zł, dostajesz internet a te 25 zł możesz
    przeznaczyć na pakiety, np. pakiet 30 dni bez limitu rozmowy i SMSy
    do wszystkich sieci.

    > W moim przypadku, gdy chodzi mi właściwie wyłącznie o internet, te
    > przedłużane na rok
    > kwoty z konta głównego dają w przypadku transferu: około 100MB za 10 zł,
    > czyli za około
    > 1 godzinę surfowania po Internecie.

    100MB za 10zł jest gdy wydajesz złotówki z konta głownego na internet.
    Zamiast bonusa. Lepiej złotówki wydać na pakiety rozmów/smsów.

  • 12. Data: 2018-12-13 03:58:07
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Zośka" <x...@a...pl> wrote in message

    > Nazwa "Orange na kartę" widnieje zarówno na opakowaniu całości
    > jak i na samej karcie, z której wyłamałam SIM.
    > Nigdzie nie ma nazwy "Orange Free". Znam tę nazwę z przeszłości
    > i teraz z Internetu.

    Bo Orange na kartę to pewnie chodzi tylko o to, że to prepaid jest.
    Ale bez jakiejś szczególnej taryfy. Natomiast FREE lub YES to są taryfy.

    > Konto na Mój Orange mam i mogę się logować, ale odnośnie kart
    > prepaid jest tam tylko możliwość doładowania. Żadnych informacji
    > odnośnie "Konta Ważnego Rok".

    Można też tą usługę włączyć/wyłączyć, ale przyznaję że nie jest
    to intuicyjne.

    Jest tam online sporo więcej niż tylko doładowanie - można kupić
    pakiety, można włączyć zgody, przekierowania, wymienić SIMa itp.

    > Wszystko zależy na kogo się trafi. Ja kiedyś spróbowałam w innej sprawie
    > i facet bardzo mało wiedział. Do tego nie miał dostępu do moich danych.

    To się rozłączasz, czekasz 5 minut aby tego pana wziął sobie ktoś
    inny i próbujesz włączyć czat ponownie, aż do czasu aż się zgłosi
    pani Karolina - mi się kiedyś udało że zgłosiła mi się 3 razy pod rząd.
    Pytania miałem różne (bo mieszkam w Stanach więc moje potrzeby
    jako gościa w Polsce są dosyć hm... nietypowe) i jeszcze nie udało mi
    się pani Karoliny zagiąć niczym.

    > Podstawowe pytania:
    > 1) czy, a jeśli tak, to kiedy, korzystałeś z "Konta Ważnego Rok" i czy
    > bonusy
    > Ci przepadały po upływie czasu z tabeli, czyli nie przedłużały się na rok?

    Korzystam coroku z konta ważne rok ale bonusy internetowe przepadają.
    KWR działa tylko na złotówki zgromadzone na koncie. Po prostu nie
    trzeba dużo kasy aby karta działała rok - doładowania na małą kwotę
    przedłużają działanie karty na krótki okres bez KWR.
    Warto zaznaczyć, że KWR dla użytkowników z małym stażem kosztuje
    3zł. O ile dobrze pamiętam, trzeba mieć kartę ważną conajmniej 3 miesiące
    aby skorzystać z tej oferty za darmo. Sprawdź to sobie sama.

    > 2) ile z doładowania przechodziło do konta głównego, a ile na bonusy?

    Kasa z doładowania przechodzi na konto główne W CAŁOŚCI.
    Ja jak jade do Polski na 3 tygodnie to doładowuję za 25zł, dostaję
    bonus internetowy, kupuję za 25 zł pakiet bez limitu na rozmowy
    i SMSy i telefon mam załatwiony na całą podróż i z głowy...

  • 13. Data: 2018-12-13 08:25:57
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Kasa z doładowania przechodzi na konto główne W CAŁOŚCI.
    > Ja jak jade do Polski na 3 tygodnie to doładowuję za 25zł, dostaję
    > bonus internetowy,
    ile tego internetu za 25 zł?

    ToMasz

  • 14. Data: 2018-12-14 02:04:27
    Od: "Kamil" <m...@t...pl>

    Użytkownik "Pszemol" napisał:

    > Mam Orange Free na Kartę i nie wiem co to miałoby być Orange na kartę.

    Popierasz żabojadów, którzy strzygą takich jak ty, a szmal wysyłają do
    Francji. Nie ma sieci z polskim kapitałem?

    Pzdr