  • 1. Data: 2012-01-19 13:04:07
    Temat: Konwerter IcpDas i7188e1 - szukam pomocy
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl>

    To jest konwerter rs<>eth Obecnie mam taki jeden ale potrzebuję jeszcze
    kilka. Kiedyś uruchomiłem ten konwerter ale to było w 2005 i teraz nie mogę
    zaskoczyć jak się go programowało. Trzeba do niego wgrać skrypt i program,
    które są w tym co jest uruchomiony. Niestety dostępna dokumentacja jest
    niewystarczająca albo ja mam zaćmienie i nie potrafię zgrać z jednego i
    wgrać do drugiego. Dedykowaną aplikacją połączyć się udało ale urządzenie
    zgłasza się inaczej niż w instrukcji i nie potrafię tego przeskoczyć.

    Wiem, że można użyć czegoś innego ale ten moduł działa od 7 lat i to tak jak
    chcę. Kupiłem inne konwertery do testów ale one się nie umywają.

    PC