  • 1. Data: 2011-10-29 17:47:11
    Temat: Kopiowanie kontaktow w noki C3 Touch and....
    Od: " Krystian" <k...@N...gazeta.pl>

    W dniu dzisiejszym padl mi dotykowy ekran w noki C3 Touch and......
    Tzn chyba padl bo nie reaguje. Reszta guzikow dziala, guziki boczne rowniez

    Problem w tym ze wiekszosc kontaktow mam w pamieci telefonu bo zmienialem
    telefon i jeszcze nie zdazylem skopiowac na sima zreszta i tak nie wszystkie
    sie zmieszcza

    Co z tym mozna zrobic?
    Jak odzyskac?

    Jakies madre rady??
    dzieki

    p.s. prosze pisac w miare zrozumialym jezykiem poniewaz nie zajmuje sie
    takimi rzeczami i skrotow myslowych nie rozszyfruje
    dzieki

  • 2. Data: 2011-11-06 00:19:32
    Temat: Re: Kopiowanie kontaktow w noki C3 Touch and....
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    Użytkownik " Krystian" <k...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > p.s. prosze pisac w miare zrozumialym jezykiem poniewaz nie zajmuje sie
    > takimi rzeczami i skrotow myslowych nie rozszyfruje

    A to pech... a "zmieniałam telefon" przedwczoraj?
    A prawo jazdy ma? Wozi apteczkę i koło zapasowe?
    Aspiryna to środek antykoncepcyjny?
    AIDS to jakiś szyfr?

    To napiszę pomału.
    Zainstalować program PC Suite lub Ovi Suite dla TWOJEJ Nokii.
    Może się skomunikuje z telefonem, jeśli to wina wyświetlacza....

    Jasne?
    A kopię zapasaową robic co chwilę... wolną...

    Feromon