  • 1. Data: 2011-10-29 08:24:52
    Temat: QuickOffice a aktualizacja N E7 do Symbian Anna
    Od: " " <q...@g...pl>

    Czy to prawda że po aktualizacji do "Anny" przy okazji znika Quickoffice?

  • 2. Data: 2011-10-29 08:35:32
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu So 29 10 2011 10:24, q...@g...pl pisze:
    > Czy to prawda że po aktualizacji do "Anny" przy okazji znika Quickoffice?

    Niestety :-(

    --
    ALEX generał lejtnant Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę
    rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

  • 3. Data: 2011-10-29 09:49:25
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu So 29 10 2011 10:35, ALEX pisze:

    > Niestety :-(

    Jeżeli dalej Nokia tak będzie "ulepszać" swój serwer, to klęska pewna.
    Urwał nać tyle lat z Symbianem przeżyłem, a na stare lata pewnie Droid :-(

  • 4. Data: 2011-10-29 11:55:55
    Od: "VomitroN" <v...@i...pl>

    Użytkownik <q...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Czy to prawda że po aktualizacji do "Anny" przy okazji znika Quickoffice?

    Quickoffice wciaz tam jest, tylko go nie widac :)
    Sprobujcie cofnac date w telefonie, powiedzmy o 3 miesiace, wejsc w aktualizacje,
    powinna pojawic sie nowa Anna, mimo ze jest juz wgrana. Przed wybraniem paczki
    zminimalizowac aktualizacje, zmienic date na obecna, wybrac paczke i sciagac. Po
    procesie aktualizacji zrestartowac telefon.

    --
    VomitroN

    " All those moments will be lost in time, like... tears in rain "

  • 5. Data: 2011-10-29 15:14:18
    Od: " " <q...@g...SKASUJ-TO.pl>

    ALEX <c...@g...pl> napisał(a):

    > Niestety :-(

    A czy da się potem jakoś doinstalować Quickoffice'a? Dla mnie to kluczowa
    aplikacja, bez niej Nokia staje się mało użyteczną cegłą do dzwonienia.

    pozdrawiam

  • 6. Data: 2011-10-29 15:18:22
    Od: " " <q...@g...SKASUJ-TO.pl>

    VomitroN <v...@i...pl> napisał(a):

    > Quickoffice wciaz tam jest, tylko go nie widac :)

    Czyli jednak badal będzie prawidłowo działał? I w praktyce, czy aktualizacja
    do Anny coś poprawia istotnego? Mam obawy czy warto ryzykować Quickoffica.

    pozdrawiam

  • 7. Data: 2011-10-29 16:41:24
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu So 29 10 2011 17:14, q...@g...SKASUJ-TO.pl pisze:

    > A czy da się potem jakoś doinstalować Quickoffice'a? Dla mnie to kluczowa
    > aplikacja, bez niej Nokia staje się mało użyteczną cegłą do dzwonienia.

    Da się, ale funkcjonalność ovi marketu jest pod psem
    Był moment że działało z sensem, teraz znowu instalowanie aplikacji jest
    od dupy strony :-/
    Powodzenia, mi już się nie chce.

  • 8. Data: 2011-10-29 16:45:17
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu So 29 10 2011 17:18, q...@g...SKASUJ-TO.pl pisze:

    > Czyli jednak badal będzie prawidłowo działał?

    Zniknął.

    I w praktyce, czy aktualizacja
    > do Anny coś poprawia istotnego? Mam obawy czy warto ryzykować Quickoffica.

    Płynność działania, choć czasami potrafi się wykładać. Office
    teoretycznie można doinstalować.

  • 9. Data: 2011-10-30 18:46:16
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2011-10-29 18:45, ALEX wrote:

    > Zniknął.

    Wychodzi ok 45zl, to nie majatek porownujac do ceny samego telefonu.
    Niedlugo wychodzi Belle, nie bedziesz sie musial stresowac czy czegos
    znowu nie usuna: http://www.quickoffice.com/quickoffice_symbian/
    (to jest wersja PRO, nie wiem czy domyslnie tez taka byla)
    ...... Sprawdzilem na N8 z Anna, Quickoffice jest w Biurze,
    to zdanie moze zrozumiec ktos posiadajacy Symbiana ;]

  • 10. Data: 2011-10-30 19:14:15
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu N 30 10 2011 19:46, atm pisze:

> [...]
    > ...... Sprawdzilem na N8 z Anna, Quickoffice jest w Biurze,
    > to zdanie moze zrozumiec ktos posiadajacy Symbiana ;]

    Nie ma po, aktualizacji ^3 do Anny QuickOffice poszedł się kochać :-( I
    nie opowiadaj że się nie znam bo wrzuciłem i .xls i .doc. N8 ŻADNEGO nie
    umie otworzyć. Bo pakiet Office nie jest zainstalowany. Sugerujesz że
    moja N8 kłamie?