  • 21. Data: 2020-05-25 09:31:47
    Temat: Re: Korki na granicach
    Od: "BaX" <n...@g...com>

    Użytkownik "K" <n...@e...com> napisał w wiadomości
    news:ra8ovp$gdj$1$horizn@news.chmurka.net...

    > Czyli prosty wniosek, ci co zarabiaja wiecej bo zechcialo im sie uczyc i
    > wybrali taki, a nie inny fach tudziez zalozyli firmy to zwykli
    > zlodzieje/janusze. Bo przeciez skoro ja nie mam, a inny ma to na pewno
    > ukradl i trzeba mu zabrac.

    Ale kto Ci broni zarabiać? Zarabiaj jak umiesz, każdy ma prawo zarabiać ale
    nie rozumiem dlaczego jęczysz, że ludzie którzy pracują na etatach część
    tego co oddają państwu dostają spowrotem, zresztą właściciele firm też
    dostają. Przy okazji znasz takiego "biznesmena", nawet jednego, który
    zrezygnował z jakiegoś "plusa"?

  • 22. Data: 2020-05-25 09:42:14
    Od: "BaX" <n...@g...com>

> [...]
    > wybrali taki, a nie inny fach tudziez zalozyli firmy to zwykli
    > zlodzieje/janusze. Bo przeciez skoro ja nie mam, a inny ma to na pewno

    Jeszcze jedno, przez ostatnie naście lat jak wynika z obserwacji największe
    biznesy zrobili ci co mają wykształcenie "zawodowe", dorobili się fortun np
    na handlu samochodami i częsciami "używanymi" - o to tak w temacie grupy,
    prawdziwe wykształcenie jest w cenie w konkretnych branżach np. IT ale jak
    już napisał ktoś wcześniej np. wykształcenie asystenta w sądzie jest warte
    tyle co pracownika na kasie w markecie.

  • 23. Data: 2020-05-25 09:48:40
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 24 May 2020 22:51:54 -0700 (PDT), Przemek Jedrzejczak
    napisał(a):

    > https://gs24.pl/zachodniopomorskie-prezydent-warszaw
    y-rafal-trzaskowski-spotkal-sie-z-samorzadowcami-i-k
    upcami-w-lubieszynie-24052020-r/ar/c1-14987840

    > Tępy opór PiS wygląda coraz gorzej ;-)

    Niepoprawny optymista :-)

    Myslisz, ze zdeklarowanego pisowca cos odrzuci ... na razie ?
    No moze, jak restauracje mial, bo fryzjer to chyba zasilek dostal.

    J.

  • 24. Data: 2020-05-25 10:12:29
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    Rafał Trzaskowski przyjechał do Szczecina na zaproszenie samorządowców, którzy
    borykają się z problemem zamkniętych granic.

    https://radioszczecin.pl/1,402746,prezydent-szczecin
    a-chcemy-otwarcia-przejscia-gr

    Szczecin. Oficjalne wyniki wyborów parlamentarnych 2019

    W Szczecinie wybory 2019 do Sejmu wygrywa Koalicja Obywatelska (40,47 proc.). Drugie
    miejsce zajęło PiS (32,13 proc.), a podium uzupełniła Lewica na którą głos oddało
    15,97 proc.

    Wdzięczność zostanie okazana przy urnie wyborczej ;-)

  • 25. Data: 2020-05-25 10:21:26
    Od: z <...@...pl>

    Kazik wyraźnie powiedział że nie ma na kogo zagłosować bo wszyscy
    kandydaci opozycji się nie nadają.

    To taki przykład elokwencji. ;-)

  • 26. Data: 2020-05-25 10:30:36
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    Prawda czasami jest przykra :-) chyba trzeba poczekać na następne pokolenie ew.
    odsunąć starców w wieku emerytalnym od władzy ;-)

  • 27. Data: 2020-05-25 12:29:39
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    Jest pewien plus tej sytuacji

    https://mobil.mopo.de/im-norden/schleswig-holstein/a
    utoklau-bei-hamburg-diebe-stehlen-luxuskarosse-36746
    480

    Ciągnie na granicę jak nic ;-)

  • 28. Data: 2020-05-25 13:16:52
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 25.05.2020 o 08:31, BaX pisze:

    > Ale kto Ci broni zarabiać?

    sporej części zabroniono w ostatnich miesiącach

> [...]
    > nie rozumiem dlaczego jęczysz, że ludzie którzy pracują na etatach część
    > tego co oddają państwu dostają spowrotem, zresztą właściciele firm też

    dlatego, że wolałby po prostu mniej oddawać?

    Przy okazji znasz takiego "biznesmena", nawet jednego, który
    > zrezygnował z jakiegoś "plusa"?

    ja znam kilku, między innymi siebie - zrezygnowałem poprzez wyjazd z kraju

    Lukasz

  • 29. Data: 2020-05-25 13:21:21
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 25.05.2020 o 08:42, BaX pisze:

> [...]
    > już napisał ktoś wcześniej np. wykształcenie asystenta w sądzie jest warte

    kształcić się można na różne sposoby. Ja uczyłem się swojego zawodu na
    'żywym organiźmie' - w szkole nikt by mnie tego nie nauczył, mogłem albo
    uczyć się za pieniądze pracodawcy, albo otworzyć swoją firmę i uczyć się
    za swoje...
    Tak jak piszesz- w szkołach możesz wykształcić się tylko w kilku
    branżach, m.in. IT, choć i to często słabsze niż prywatne kursy

    Lukasz

  • 30. Data: 2020-05-25 14:43:54
    Od: "BaX" <n...@g...com>

    Użytkownik "ddddddddddddd" <d...@f...pl> napisał w wiadomości

    > sporej części zabroniono w ostatnich miesiącach

    W skali europejskiej to pewnie miliony osób, rozumiem, że Ty z tych co po
    trupach byle tyrać i zarabiać...najlepiej jeszcze rękami pracownika nie
    swoimi...

    > Zarabiaj jak umiesz, każdy ma prawo zarabiać ale
    >
    > dlatego, że wolałby po prostu mniej oddawać?

    A kto by nie chciał?

    > Przy okazji znasz takiego "biznesmena", nawet jednego, który
    >
    > ja znam kilku, między innymi siebie - zrezygnowałem poprzez wyjazd z kraju

    To nie masz nic do powiedzenia w tym temacie.

    BTW: znam kilku takich, którzy od lata nie mieszkają w PL ale najwięcej
    narzekają jak to "tu by się mieli źle gdyby nadal mieszkali", znam też
    takich co pracują w Czechach bo u nas pracą się nie skalają, "on nie będzie
    robił na dziada" ale 5km dalej pracuje 'pod koreańcem' przez polskiego
    pośrednika za mniejsze pieniadze i od tygodni narzeka że nie ma roboty bo go
    rząd Czech nie chce puścić do pracy, znam też takich co brali podwójne
    świadczenia na dzieci /lata temu jak o 500+ nie było mowy/, w kraju i za
    granicą bo "może się nie zorientują"

    rozumiem, że to wszystko wina obecnego rządu...