  • 1. Data: 2011-06-22 05:17:18
    Temat: Lightroom, Aperture, Capture One i cos jescze
    Od: T...@s...in.the.world

    Witam,
    Kilka miesiecy (a moze z pol roku) temu widzialem jakis test porownawczy
    tych programow (chyba ze 4 ich bylo). Prawie jestem pewien ze to bylo w
    czyms papierowym, jak Foto-Video, ale na 100% pewien nie jestem.
    Ale teraz nijak nie moge tego znalezc.
    Czy ktos sobie taki test przypomina?
    Pozdrawiam
    TA

  • 2. Data: 2011-06-22 11:46:34
    Temat: Re: Lightroom, Aperture, Capture One i cos jescze
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <1wubbwm61vpe2.y7cqpd6x0cj4$.dlg@40tude.net>,
    Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl> wrote:

    > Mo? to si? nada choc nie papierowe?
    Dzieki, to juz sobie wygooglalem.
    Ale w tamtym zestawieniu bylo na pewno Apple Aperture (obok Lightrooma,
    Capture One, i wlasnie Bible)...

    TA

  • 3. Data: 2011-06-22 19:12:09
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Wed, 22 Jun 2011 07:17:18 +0200, T...@s...in.the.world
    napisał(a):

> [...]
    > tych programow (chyba ze 4 ich bylo). Prawie jestem pewien ze to bylo w
    > czyms papierowym, jak Foto-Video, ale na 100% pewien nie jestem.

    http://www.twin-pixels.com/lightroom-dxo-capture-one
    -bibble-5/

    Może to się nada, choć nie papierowe?

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "You're not the same as you were before. You were much

  • 4. Data: 2011-06-25 21:04:36
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@m...com.pl>

    Dnia 22.06.2011 T...@s...in.the.world
    <T...@s...in.the.world> napisał/a:

    > Dzieki, to juz sobie wygooglalem.
    > Ale w tamtym zestawieniu bylo na pewno Apple Aperture (obok Lightrooma,
    > Capture One, i wlasnie Bible)...

    Zobacz sobie jeszcze Phocus:

    http://www.hasselbladusa.com/products/phocus.aspx

  • 5. Data: 2011-07-18 20:59:20
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <s...@d...media-lab.co
    m.pl>,
    Sergiusz Rozanski <w...@m...com.pl> wrote:

    > Zobacz sobie jeszcze Phocus:
    >
    > http://www.hasselbladusa.com/products/phocus.aspx

    Dzieki.
    Wyglada obiecujaco, ale juz nie mam ochoty sie gdzie rejestrowac i uczyc
    sie nowego programu.
    Lightroom mi odpowiada, chcialem tylko jeszcze rzucic okiem na to
    porownanie o ktorym mowilem...

    TA