  • 1. Data: 2012-01-18 19:40:21
    Temat: Kradną sieci
    Od: neterr <s...@g...com>

    Witam!

    Czy ktoś wie jak się kradnie sieci:
    http://biznes.interia.pl/news/open-net-sa-zlozyl-zaw
    iadomienie-do-uke-o-naruszeniu-prawa,1747747

  • 2. Data: 2012-01-18 20:08:28
    Temat: Re: Kradną sieci
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma.wcale>

    W dniu 2012-01-18 20:40, neterr pisze:
    > Witam!
    >
    > Czy ktoś wie jak się kradnie sieci:
    > http://biznes.interia.pl/news/open-net-sa-zlozyl-zaw
    iadomienie-do-uke-o-naruszeniu-prawa,1747747

    kurde! ale o co wogóle chodzi. Co to znaczy że UPC przywłaszczyła sobie
    sieć ?

    co to znaczy w praktyce "sieć Open-Net SA w podwarszawskich Łomiankach
    została bezprawnie przywłaszczona przez UPC/Aster, przez co zostaliśmy
    pozbawieni możliwości świadczenia jakichkolwiek usług na tym obszarze" ?

    Że upc, przyszło, wypięło kabelek open-neta podłączyło swój i wpuściło
    sygnał w ich sieć a ich kabel ucięło ? :-) ?

    Wojtek

    --
    polecam stronę: www.nartyrowery.pl
    największy sklep ze sprzętem narciarskim i snowboardowym

  • 3. Data: 2012-01-18 20:36:29
    Od: Andrzej Banach <a...@g...pl>

    W dniu 2012-01-18 21:08, crazy bejbi pisze:

> [...]
    >
    > Że upc, przyszło, wypięło kabelek open-neta podłączyło swój i wpuściło
    > sygnał w ich sieć a ich kabel ucięło ? :-) ?

    Tu masz oryginalny artylul i wyjasnienie co zaszlo:
    http://www.rp.pl/artykul/439825,792827-Open-Net-chce
    -odszkodowania-od-UPC.html

    Tak to jest jak sie kupuje "cos" i nie wie sie do konca co to jest to
    "cos" :P

    pozdrawiam
    --
    Andrzej Banach | NET-KOMP | www.net-komp.net.pl
    Miejska Sieć Komputerowa KOLMAN | Internet Kolno

  • 4. Data: 2012-01-19 00:23:58
    Od: Smok Eustachy <s...@W...pl>

    W dniu 18.01.2012 21:36, Andrzej Banach pisze:
    /.../
    > Tak to jest jak sie kupuje "cos" i nie wie sie do konca co to jest to
    > "cos" :P
    I zatrudnia podwykonawców....
    To się w pale nie mieści.

  • 5. Data: 2012-01-28 08:22:43
    Od: Michał Matuszewski <b...@n...pl>

    W dniu 19-01-2012 01:23, Smok Eustachy pisze:
    > W dniu 18.01.2012 21:36, Andrzej Banach pisze:
    > /.../
    > I zatrudnia podwykonawców....
    > To się w pale nie mieści.

    Dlaczego?
    Jestem podwykonawcą dla wielu firm - sam również korzystam z
    podwykonawców - koszt pracowników są większe, a i łatwiej wymagać
    gwarancji, rękojmi.

    M.

  • 6. Data: 2012-01-28 23:20:10
    Od: Smok Eustachy <s...@W...pl>

    W dniu 28.01.2012 09:22, Michał Matuszewski pisze:
    /.../

    > Dlaczego?
    > Jestem podwykonawcą dla wielu firm - sam również korzystam z
    > podwykonawców - koszt pracowników są większe, a i łatwiej wymagać
    > gwarancji, rękojmi.
    Akurat całość się nie mieści czyli kradzież. A podwykonawca ma szereg wad:
    1. Jak zbankrutuje albo z różnych przyczyn oleje sprawę to guzik zrobisz.
    2. Trudniej zmodyfikować umowę.
    3. Słaba korekcja błędów.

  • 7. Data: 2012-01-29 09:05:36
    Od: Usrobo <u...@o...pl>

    W dniu 2012-01-29 00:20, Smok Eustachy pisze:
> [...]
    > 1. Jak zbankrutuje albo z różnych przyczyn oleje sprawę to guzik zrobisz.
    to wybierasz kolejnego podwykonawcę, bo masz interes przygotowany do
    podwykonawców, strefy, osobne zabezpieczenia dla ludzi z zewnątrz
    a jak cie pracownik wystawi to leżysz i kwiczysz
    > 2. Trudniej zmodyfikować umowę.
    umowa handlowa jest gorsza od umowy o prace? od kiedy?
    > 3. Słaba korekcja błędów.
    za błędy pracownikowi mozesz pisemną naganę dać
    a podwykonawcy mozesz wystawić korektę FV zgodnie z zapisem umowy o
    niedotrzymaniu parametrów usługi

    michal

  • 8. Data: 2012-02-04 00:00:58
    Od: Martin Fox <m...@l...pl>

    Dnia Wed, 18 Jan 2012 21:36:29 +0100, Andrzej Banach napisał(a):

> [...]
    -odszkodowania-od-UPC.html

    > Tak to jest jak sie kupuje "cos" i nie wie sie do konca co to jest to

    Oj tam oj tam, po prostu trzeba wchodząc na teren konkurencji wyciąć ich
    kable i podpiąć się pod gotową sieć - i będzie ok :)
    Zaczynam żałować, że już nie pracuję przy sieciach, robi się coraz
    zabawniej.
    PS Panie Wojtku - jak dojdziemy do podpalania samochodów konkurencji
    przyjmie mnie pan spowrotem? :)

    --
    Martin Fox

  • 9. Data: 2012-02-06 22:35:30
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma.wcale>

    W dniu 2012-02-04 01:00, Martin Fox pisze:

    > PS Panie Wojtku - jak dojdziemy do podpalania samochodów konkurencji
    > przyjmie mnie pan spowrotem? :)

    nie wiem o co chodzi z tymi samochodami, ale u mnie zawsze jakieś
    miejsce się znajdzie :)

    Wojtek