  • 1. Data: 2011-12-12 16:58:28
    Temat: Problemy. Z DSL na Neostrada.
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    Witam grupę.

    Mam następujące pytanie poważanie zagubionego człowieka od kilku dni
    wkręcanego w chorą sytuację.
    Proszę mi wytłumaczyć jak powinna być przeprowadzona bezproblemowo
    migracja z DSL na Neostradę. Tak aby mieć jak najkrócej brak internetu.
    Jest sobie klient, firma będąca klientem TP na DSL. Na dwa miesiące prze
    zakończeniem umowy składa wypowiedzenie tejże umowy wraz z dniem końca
    jej obowiązywania.
    Może z półtora tygodnia przed rozwiązaniem dzwoni handlowiec dający
    ofertę bezproblemowego przejścia z DSL na Neostradę.
    W ofertach jest przepaść. Za DSL ponda 100zł było płacone i 1Mb
    pobierania a tu 10Mb i to na 12 miesięcy.
    Pewnego dnia zaczynają się schody bo nie ma ani DSL ani Neostrady.
    Nagle się okazuje że taka migracja nigdy nie może nastąpić bezproblemowo.
    Moje pytanie do fachowców jak to powinno być załatwione, aby przerwa
    była minimalna? Czy handlowiec mógł zaoferować inne rozwiązanie?

    Pozdrawiam,
    Bartko.

  • 2. Data: 2011-12-12 17:10:49
    Temat: Re: Problemy. Z DSL na Neostrada.
    Od: Slawek Kotynski <s...@a...com.pl>

    W dniu 2011-12-12 17:58, cichybartko pisze:
> [...]
    > Moje pytanie do fachowców jak to powinno być załatwione, aby przerwa
    > była minimalna? Czy handlowiec mógł zaoferować inne rozwiązanie?

    A nie da się podłączyć do Neostrady bez likwidowania DSL?

    mjk

  • 3. Data: 2011-12-12 17:26:12
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    On 2011-12-12 18:10, Slawek Kotynski wrote:

    > A nie da się podłączyć do Neostrady bez likwidowania DSL?

    No więc problem w tym że "DSL dla firm" oraz Neostrada to dwa oddzielne
    produkty TP. Handlowiec przekazał mi że usługa DSL musi być zlikwidowana
    a po tym fakcie zostaje uruchomiona usługa Neostrady.
    Stąd moje pytanie czy mógł mi zaoferować jakieś inne rozwiązanie,
    bardziej optymalne dla mnie jako klienta?
    To które on zasugerował spowodowało bark internetu na okres tygodnia.

    Pozdrawiam,
    Bartko.

  • 4. Data: 2011-12-12 17:53:06
    Od: Sylwester Zarębski <z...@i...net.pl>

    Dnia Mon, 12 Dec 2011 18:26:12 +0100, cichybartko napisał(a):

> [...]
    > Stąd moje pytanie czy mógł mi zaoferować jakieś inne rozwiązanie,
    > bardziej optymalne dla mnie jako klienta?

    Nie sądzę, trzeba by znać szafoludków, którzy odpowiadają za warstwę
    fizyczną. U nas zajmuje się tym Relacom, nie wiem jak u ciebie.

    > To które on zasugerował spowodowało bark internetu na okres tygodnia.

    To i tak krótko, znam przypadki, gdy przerwa wyniosła ok. miesiąca.

    Jakkolwiek by nie było, to chyba nie problem polskiego Internetu. :>

    --
    pozdrawiam
    Sylwester Zarębski

  • 5. Data: 2011-12-12 18:25:20
    Od: Lemat <#@lemat.priv.pl>

    cichybartko wrote:

> [...]
    > bardziej optymalne dla mnie jako klienta?
    > To które on zasugerował spowodowało bark internetu na okres tygodnia.

    zakłada się Neo na innym numerze telefonu (dokładnie to na innej parze
    drutów) a potem się likwiduje DSLa.

    Lemat

  • 6. Data: 2011-12-15 16:47:09
    Od: "gzk" <g...@g...pl>

    > Moje pytanie do fachowców jak to powinno być załatwione, aby przerwa ...

    No to chłopie przede wszystkim nie na tej grupie!
    Polip to jeden wielki wróg TP więc nie oczekuj obiektywnej odpowiedzi

  • 7. Data: 2011-12-15 18:29:59
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    On 2011-12-15 17:47, gzk wrote:

    > No to chłopie przede wszystkim nie na tej grupie!
    > Polip to jeden wielki wróg TP więc nie oczekuj obiektywnej odpowiedzi

    Najpierw podziękuję wszystkim za odzew, bo ponoć newsy umierają.
    Czy mam rozumieć że mój post jest niezgodny z tematyką grupy?
    Jeśli nawet nie był, to pozwolę sobie napisać co mi się udało ustalić w
    poruszonym temacie.
    W przypadku gdy klient nie wykorzystuje żadnych plusów DSL z TP i chce
    przejść na produkt Neostrada, to nigdy tego nie zrobi bezboleśnie.
    Przerwa w dostawie może dojść nawet do dwóch tygodni.
    Fakt istnieje możliwość zachowania stałego dostępu, ale jest to związane
    z dodatkowymi kosztami. W tym celu należy założyć łącze podkładowe.
    Umowę się zawiera na taki sam okres jak Neostradę.
    Podsumowując utrzymanie w TP internetu, w moim przypadku to było 5 dni
    roboczych, kosztowałoby mnie jedyne 284.40zł netto.
    Totalna abstrakcja.

    Pozdrawiam,
    Bartko.

  • 8. Data: 2011-12-15 18:57:04
    Od: "gzk" <g...@g...pl>

    > Czy mam rozumieć że mój post jest niezgodny z tematyką grupy?

    Pewno zgodny, ale nawet nie o chodzi.
    Miałem na myśli to, że nikt tutaj TP nie lubi, a grupa służy do wylewania
    żali głównie na TP.

    Więc i Ty chyba dobrze trafiłeś ;))