  • 1. Data: 2011-12-30 01:21:28
    Temat: Co z Dialogiem w Zgorzelcu
    Od: Marcin Wilk <m...@m...eu>

    Witam
    Czy ma ktos moz einformacje co dziala Dialog w Zgorzelcu 29/30?
    29 do popoludnia (do 18?) w ogole nie synchronizowal sie modem (tak od
    nie wiem ktorej, ale router mial logi od 8, czyli pewnie kilka godzin
    wczesniej juz).

    Po 18 niby dzialal ale zrywalo non stop, pozniej chwile dzialal dobrze,
    teraz sprawdzam i wyniki takie:
    --- wp.pl ping statistics ---
    137 packets transmitted, 90 packets received, 34% packet loss
    round-trip min/avg/max = 441.969/473.907/482.868 ms

    U sasiada to samo (co ma neta na caaalkiem innym osiedlu z 5km dalej).

    Ktos wie moze, czy cos zepsuli i naprawiaja, moze modernizuja?
    Albo takie oszczednosci, ze puszcza klientow ze Zgo przez jakas neo:)

  • 2. Data: 2011-12-30 07:46:48
    Temat: Re: Co z Dialogiem w Zgorzelcu
    Od: "tck" <t...@t...WytniJ.net.pl>

    Użytkownik "Marcin Wilk" <m...@m...eu> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Ktos wie moze, czy cos zepsuli i naprawiaja, moze modernizuja?
    > Albo takie oszczednosci, ze puszcza klientow ze Zgo przez jakas neo:)

    moze juz netia zaczyna wprowadzac swoje standardy;)

    --
    pozdr

    tck(at)top.net.pl