  • 1. Data: 2012-10-16 10:14:09
    Temat: Kraków - Przemyśl jak daleko autostradą?
    Od: "Paweł Kajak" <p...@o...pl>

    Witam!
    W sobotę wybieramy się z kolegami do Przemyśla.
    Jak daleko za Krakowem da się ujechać autostradą? Na targeo pokazuje, że aż
    za Bochnię, w okolicy miejscowości Grądy Jodłowskie i ul. Leśną do drogi nr
    4. Ale czy tam jest jakiś zjazd?

    --
    Paweł Kajak
    Renault Espace 2.0T z naklejką

  • 2. Data: 2012-10-16 12:22:20
    Temat: Re: Kraków - Przemyśl jak daleko autostradą?
    Od: Uncle Pete <p...@i...waw.pl>

    On 2012-10-16 10:14, Paweł Kajak wrote:
> [...]
    > za Bochnię, w okolicy miejscowości Grądy Jodłowskie i ul. Leśną do drogi nr

    Jest. Na DK4.

    Piotr

  • 3. Data: 2012-10-16 12:36:27
    Temat: Re: Krak?w - Przemy?l jak daleko autostrad??
    Od: Pablo <p...@f...pl>

    W dniu 2012-10-16 10:14, Pawe? Kajak pisze:
    > Witam!
    > W sobot? wybieramy si? z kolegami do Przemy?la.
    > Jak daleko za Krakowem da si? ujecha? autostrad?? Na targeo pokazuje, ?e a?
    > za Bochni?, w okolicy miejscowo?ci Gr?dy Jod?owskie i ul. Le?n? do drogi nr
    > 4. Ale czy tam jest jaki? zjazd?

    Nie, za, tylko przed Bochnia (od strony Krakowa).
    Autostrada kończy się póki co w Szarowie i dalej niestety mordęga.

  • 4. Data: 2012-10-16 20:24:20
    Od: "Paweł Kajak" <k...@o...pl>

    --
    Użytkownik "Pablo" <p...@f...pl> napisał w wiadomości

    > Nie, za, tylko przed Bochnia (od strony Krakowa).
    > Autostrada kończy się póki co w Szarowie i dalej niestety mordęga.

    Witam!
    No to lipa :-) Myślałem, że tych kilka kilometrów da się jeszcze pojechać
    To zapytam inaczej. Ile Wam zajmuje przejechanie odcinka od Krakowa do
    Przemyśla w sobotę w okolicach godzi południowych?
    Jeżdżę raczej normalnie i prawie zgodnie z przepisami :-)

    Paweł Kajak

    Renault ESPACE 2003 (z naklejką)

  • 5. Data: 2012-10-16 21:13:16
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-10-16 20:24, Paweł Kajak pisze:
    > --
    > U?ytkownik "Pablo" <p...@f...pl> napisa? w wiadomo?ci

    > Witam!
    > No to lipa :-) My?la?em, ?e tych kilka kilometrów da sie jeszcze pojechaae
    > To zapytam inaczej. Ile Wam zajmuje przejechanie odcinka od Krakowa do
    > Przemy?la w sobote w okolicach godzi po?udniowych?
    > Je?d?e raczej normalnie i prawie zgodnie z przepisami :-)

    Może ktoś inny Ci powie.
    Mnie jakieś 3 lub 4 tygodnie temu w sobotę do Dębicy zajęło blisko 5
    godzin :(
    Ale wtedy było jakoś dużo ciężarówek.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 6. Data: 2012-10-16 21:40:54
    Od: lukz <l...@v...pl>

    W dniu 2012-10-16 20:24, Pawe? Kajak pisze:
> [...]

    > Przemy?la w sobot? w okolicach godzi po?udniowych?
    > Je?d?? raczej normalnie i prawie zgodnie z przepisami :-)

    W sobote powinno byc ok. Jakies 4h jazdy powinno wyjsc ;) Jak ominiesz
    polami Lapczyce i Brzesko (chyba jeszcze tam kopia) to dasz rade w tyle
    sie uwinac

  • 7. Data: 2012-10-17 12:00:05
    Od: komar <k...@1...cc>

    Tu masz aktualny stan: https://dl.dropbox.com/u/81380146/mapka-igorsel.png