  • 121. Data: 2005-01-08 18:39:55
    Temat: Re: Krakowski węzeł wymiany ruchu
    Od: Jakub Żukowski <j...@N...gmail.com>

    Grzegorz Janoszka wrote:
    > Babcia spojrzała przez "judasza", zobaczyła trzech "młodych gniewnych",
    > ale bała się wyjść na korytarz, bo ostatnio dostała w dziób.
    W mojej okolicy, gdy tylko cos sie dzieje, nagle wszyscy zaczynaja
    "wietrzyc mieszkania". A taka babcia pewno zadzwonilaby na milicje.

    --
    Jakub 'LuTeK' Żukowski
    mobile: (+48 502) 819 219

  • 122. Data: 2005-01-08 18:41:11
    Od: Grzegorz Janoszka <G...@S...pro.onet.pl>

    On Fri, 7 Jan 2005 21:01:18 +0100 I had a dream that Andrzej P. Wozniak
    <u...@f...onet.pl> wrote:
    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    > Wątek? Udajesz że nie widzisz, tego, co napisałeś dwie linijki wyżej czy
    > masz kłopoty z kwantyfikatorami?

    Nie trolluj - zobacz, o czym jest wątek.

    > Do takich sieci, takiej wielkości, się będzie walić
    > Nie napiszę, jaki mamy sprzęt, żebyś nie przyjechał go ukraść, polaczku!
    > ;-P

    Rozumiem, że obrażanie innych to twoje hobby?

  • 123. Data: 2005-01-08 19:09:34
    Od: Slawek 'IDEall' Fydryk <s...@g...invalid>

    Grzegorz Janoszka napisał:

    > Ja coś odwracam? Wiesz, ja w przeciwieństwie do wielu wypowiadających
    > się w tym wątku, wiem, co piszę.

    Ty wiesz a wielu sie myli, no popatrz.
    EOT
    --
    jkr

  • 124. Data: 2005-01-08 20:07:24
    Od: Grzegorz Janoszka <G...@S...pro.onet.pl>

    On Sat, 08 Jan 2005 19:39:55 +0100 I had a dream that Jakub Żukowski
    <j...@N...gmail.com> wrote:
    > W mojej okolicy, gdy tylko cos sie dzieje, nagle wszyscy zaczynaja
    > "wietrzyc mieszkania". A taka babcia pewno zadzwonilaby na milicje.

    No to mieszkasz w bardzo dziwnym miejscu. W Krakowie przynajmniej,
    w blokowiskach, ludzie najczęściej nie reagują niestety.

  • 125. Data: 2005-01-08 21:07:41
    Od: Jakub Żukowski <j...@N...gmail.com>

    Grzegorz Janoszka wrote:
    > No to mieszkasz w bardzo dziwnym miejscu. W Krakowie przynajmniej,
    > w blokowiskach, ludzie najczęściej nie reagują niestety.
    Dziwnym? IMHO tak powinno byc, tylko, ze nie kazdy Polak ma mentalnosc
    XXI w.

    --
    Jakub 'LuTeK' Żukowski
    mobile: (+48 502) 819 219

  • 126. Data: 2005-01-10 06:37:45
    Od: "Mateusz Swatek" <m...@s...krakow.pl>

    Użytkownik "Grzegorz Janoszka"
    <G...@S...pro.onet.pl> napisał w wiadomości
    edu.pl...

    > No to mieszkasz w bardzo dziwnym miejscu. W Krakowie przynajmniej,
    > w blokowiskach, ludzie najczęściej nie reagują niestety.

    ja znalazlem dobry patent na pogodzenie obu spraw (net + bezpieczenstwo) ;)

    ostatnio sie dowiedzialem przypadkowo ze moja antenka za onkem (krotka biala
    rura)
    jest uwazana za kamere monitoringu
    dowiedzialem sie od osoby 3'cie w formie
    (od kiedy zamocowali ta kamerke to zapadl wreszcie tutaj spokoj)

    --
    pozdrawiam,
    Mateusz