  • 1. Data: 2024-02-11 08:10:03
    Temat: Kretynizm ev-hejterów
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    https://wysokienapiecie.pl/97278-osmieszyl-redakcje-
    motoryzacyjne-zartem-o-elektryku-ludzi-lykaja-jak-pe
    likany/

    Normalnie u dziennikarzy jak na tej grupie, hejt ponad wszystko.....

  • 2. Data: 2024-02-11 10:28:05
    Temat: Re: Kretynizm ev-hejterów
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:uq9rs9$f5t$1$Cav@news.chmurka.net>
    user Cavallino pisze tak:

    > https://wysokienapiecie.pl/97278-osmieszyl-redakcje-
    motoryzacyjne-z
    > artem-o-elektryku-ludzi-lykaja-jak-pelikany/

    etam ilu ludzi łyka bajkę o facetach ze skrzydłami
    (podobno w Krakowie 95%)

    Zadzwonili do mnie przedstawiciele BMW tlumaczac, ze zarówno lódzki
    dealer jak i centrala dostali mase maili i telefonów z informacjami o
    naszym wpisie i przestroga, aby nie naprawiali naszego samochodu na
    gwarancji

    modlitwa Polaka :)

    Od razu można pokojarzyć, że kierowca BMW i zbudował, wynalazł,
    skonstruował, podłączył to zdania wykluczające się nawzajem.

    Dwa taki purcel nie podłączy przyczepki do BMW bo jeszcze ktoś go
    zobaczy na wiosce i będzie wstyd.

    --
    Piter

    #ZawszeGratem

  • 3. Data: 2024-02-11 10:41:00
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2024-02-11 o 08:10, Cavallino pisze:
    > https://wysokienapiecie.pl/97278-osmieszyl-redakcje-
    motoryzacyjne-zartem-o-elektryku-ludzi-lykaja-jak-pe
    likany/

    > Normalnie u dziennikarzy jak na tej grupie, hejt ponad wszystko.....

    No właśnie e-hejterzy tak mają, że się rajcują takimi wpisami.
    Nie hejtuj, to nie będziesz musiał czytać takich bzdur.

  • 4. Data: 2024-02-11 10:45:19
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:uqa4nc$noa$1$cef@news.chmurka.net>
    user cef pisze tak:

    > No właśnie e-hejterzy tak mają, że się rajcują takimi wpisami.
    > Nie hejtuj, to nie będziesz musiał czytać takich bzdur.

    Przy okazji linku jaki diament kliknąłem.
    Jak dostawcy LNG robią klientów w chuja. Czy może mają polskie kierownictwo? ;)

    "Piec ladunków dla Islamabadu poszlo na spocie. Wedlug Bloomberga,
    cena kontraktowa dla Pakistanu wynosila okolo 200 mln dolarów, a
    Gunvor na spocie dostal za ten gaz 600 mln. I byc moze nawet
    zaplacil Pakistanczykom jakas umowna kare"

    https://wysokienapiecie.pl/96704-jak-kraj-na-p-mysla
    l-ze-bedzie-bezpieczny-dzieki-lng/

    --
    Piter