  • 1. Data: 2009-03-17 00:27:23
    Temat: [Krk] Skradziono Sprzęt - Nikon d80 + nikkor 50 1.8D
    Od: "Krispaw" <k...@p...onet.pl>

    W sobotę zostałem okradziony z mojego ukochanego sprzętu. Podaje numery
    seryjne, gdyby ktoś akurat trafił i był uczciwy. Nikon d80 - nr serysjny
    4413732 + obiemtyw nikkor stalka 50 1.8D numer: 715717. Dzieki.

  • 2. Data: 2009-03-17 00:58:41
    Temat: Re: Skradziono Sprzęt - Nikon d80 + nikkor 50 1.8D
    Od: NomaD_FH <N...@g...com>

    On 17 Mar, 01:27, "Krispaw" <k...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > seryjne, gdyby ktoś akurat trafił i był uczciwy. Nikon d80 - nr serysjny
    > 4413732 + obiemtyw nikkor stalka 50 1.8D numer: 715717. Dzieki.

    Współczuje, znam ten ból :/.
    Jaki to rejon kraju mniej więcej?
    To uczule znajomych, żeby się przyglądali sprzętowi na "wolnym
    rynku" (komisy, allegro, gielda itp).

    --
    Grzesiek "Nomad_FH"

  • 3. Data: 2009-03-17 02:28:57
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    NomaD_FH pisze:
    > Współczuje, znam ten ból :/.
    > Jaki to rejon kraju mniej więcej?

    Napisał w temacie skrótem że Kraków.

    --
    jgs .--.
    dominik gg:919564 (\_/)/ _ \

  • 4. Data: 2009-03-17 09:20:31
    Temat: Re: [Krk] Skradziono Sprzęt - Nikon d80 + nikkor 50 1.8D
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Krispaw napisał(a):
    > W sobotę zostałem okradziony z mojego ukochanego sprzętu. Podaje numery
    > seryjne, gdyby ktoś akurat trafił i był uczciwy. Nikon d80 - nr serysjny
    > 4413732 + obiemtyw nikkor stalka 50 1.8D numer: 715717. Dzieki.

    Dla Pana Googla poprawiam literówki (mało kto będzie szukał numeru
    serysjnego czy obiemtywu):

    Nikon d80 - nr seryjny 4413732 + obiektyw nikkor stalka 50 1.8D numer:
    715717

    --
    Mirek

  • 5. Data: 2009-03-17 09:27:45
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    John Smith pisze:

    > Dla Pana Googla poprawiam literówki (mało kto będzie szukał numeru
    > serysjnego czy obiemtywu):
    >
    > Nikon d80 - nr seryjny 4413732 + obiektyw nikkor stalka 50 1.8D numer:
    > 715717

    To jeszcze może podasz stronę, na której można podawać i wyszukiwać
    numery skradzionych aparatów? Chyba było coś takiego? Google podaje
    głównie strony do US Patent i tym podobnych. W sumie 2030 wyników :/

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    --
    Gates i Stirlitz patrzą, jak faszyści palą książki:
    - Cenzura - pomyślał Stirlitz.

  • 6. Data: 2009-03-17 09:35:03
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Paweł W. napisał(a):
    > To jeszcze może podasz stronę, na której można podawać i wyszukiwać
    > numery skradzionych aparatów? Chyba było coś takiego?

    Było, ale nie pamiętam adresu.

    --
    Mirek

  • 7. Data: 2009-03-17 10:22:20
    Od: bakulik at work <i...@n...polska>

    http://www.sssf.art.pl/

    --
    Pozdrawiam, Łukasz Bakuła.
    www.bakulik.com.pl | www.finanseiprawo.pl | GG: 2243156 | Tlen: bakulik

  • 8. Data: 2009-03-17 13:19:30
    Od: "Kris" <k...@p...onet.pl>

    > Współczuje, znam ten ból :/.
    > Jaki to rejon kraju mniej więcej?
    > To uczule znajomych, żeby się przyglądali sprzętowi na "wolnym
> [...]

    dzieki :( to się stało w sobote, 14.03 na krakowskim kaziemierzu.
    pozdr

  • 9. Data: 2009-03-17 13:21:47
    Od: "Kris" <k...@p...onet.pl>

    > http://www.sssf.art.pl/

    dodany. Dziekuję panowie za wsparcie. dziwny ten nasz kraj...
    pozdrawiam i udanych ujeć.

  • 10. Data: 2009-03-17 18:55:53
    Od: "Thomas" <a...@b...pl>

    Użytkownik "Kris" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > dodany. Dziekuję panowie za wsparcie. dziwny ten nasz kraj...
    > pozdrawiam i udanych ujeć.

    Znaczy w jakim sensie dziwny? Ze kradna? U innych tez kradna, nie jestesmy
    niechlubnym wyjatkiem.

    W sumie dobrze by opisac sytuacje. Tak ku przestrodze innych. Bo czasami
    jednak nasza wlasna glupota i nieuwaga (chwila dekoncentracji) sprzyja
    zlodziejowi :(

    Thomas