  • 1. Data: 2009-03-17 06:37:23
    Temat: [HELP] Ładowarka BC-900 czy MH-C9000 ???
    Od: "Rageti" <prosna_invest@***NO SPAM***op.pl>

    Witam wszystkich !

    Przymierzam się do zakupu ładowarki do akumulatorów typu AA oraz AAA.

    W wyniku wstępnej selekcji (czytaj: godziny spędzone w sieci) zostało mi
    dwóch kandydatów:

    1. BC-900
    2 MAHA Powerex MH-C9000

    BC-700 Odrzuciłem, ze względu na mniejsze prądy a zatem jako mniej
    przyszłościową.

    Jakie macie doświadczenia w tym względzie ? Co byście wybrali ? Mam zamiar
    uyżytkowac tę ładowarkę dość długo 9 no chyba, że ją wcześniej szlag trafi !
    ;)

    Jakie Wy widzicie wady i zalety u każdej z nich ???

    Róznica cenowa między nimi wynosi ok. 70 zł czyli NIE JEST za bardzo
    znacząca, jeśli urządzenie ma być użytkowane przez dłuższy czas.

    Pozdrawiam .... Rageti.

  • 2. Data: 2009-03-17 08:10:33
    Temat: Re: [HELP] Ładowarka BC-900 czy MH-C9000 ???
    Od: "Maciej Sobkow" <m.sobkow(dowywalki)@wp.pl>

    > Witam wszystkich !

    Cześć

> [...]
    > ! ;)
    >
    > Jakie Wy widzicie wady i zalety u każdej z nich ???

    Nie pamiętam już jakie cechy przeważyły, ale około roku temu zakupiłem
    Powerexa MH-C9000 i jestem z niego bardzo zadowolony.
    Generalnie to chyba 2 najlepsze ładowarki na rynku więc w obu przypadkach
    będziesz zadowolony, ze wskazaniem na MH-C9000.
    Sporo na temat wyboru jest na:

    pozdrawiam
    Maciej Sobkow

  • 3. Data: 2009-03-17 08:56:13
    Od: "tramp" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Rageti" <prosna_invest@***NO SPAM***op.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Przymierzam się do zakupu ładowarki do akumulatorów typu AA oraz AAA.
    >
    > W wyniku wstępnej selekcji (czytaj: godziny spędzone w sieci) zostało mi

    ***
    BC-900, tańsza

  • 4. Data: 2009-03-17 09:24:45
    Od: "Rageti" <prosna_invest@***NO SPAM***op.pl>

    Użytkownik "tramp" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > BC-900, tańsza

    no fakt, ale tylko o około 70 zł, adaptery podobno C i D "kupy się podobno
    nie trzymają" a torba to też ponoć badziejstwo ...

    Płyta główna BC-900 - procesor typu zegarkowego (wylany) , punkty lutownicze
    matowe ...

    Pozdrawiam ...

  • 5. Data: 2009-03-17 09:50:52
    Od: FD <f...@o...pl>

    Rageti pisze:
> [...]
    >
    > 1. BC-900
    > 2 MAHA Powerex MH-C9000
    >
    > BC-700 Odrzuciłem, ze względu na mniejsze prądy a zatem jako mniej

    za małe prady?? a co zamierzasz tam ladowac?
    jestes modelarzem ktory potrzebuje extremalnie nabic akumulator na
    lotnisku w 15 minut?
    bo zapewniam ze do ładowania np. aku. do lampy i 99% urzadzen w domu 700
    spoko styka
    mowie to z prawie przeszlo rocznego uzywania 700ki

  • 6. Data: 2009-03-17 11:17:33
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Rageti napisal:
    > Płyta główna BC-900 - procesor typu zegarkowego (wylany) , punkty lutownicze
    > matowe ...

    A ty ja chcesz poza orbite Plutona wyslac? Tak na trzydziesci lat
    w przestrzen? ;)
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 7. Data: 2009-03-17 13:25:17
    Od: "JR" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Rageti" :

    > 1. BC-900
    > 2 MAHA Powerex MH-C9000
    >
    > 3. BC-700 Odrzuciłem, ze względu na mniejsze prądy a zatem jako mniej
    > przyszłościową.

    wszystkie trzy to niezłe wybory;
    ja mam BC-700 i na brak prądu nie narzekam :)
    na rzecz MH-C9000 przemawia LCD z podświetleniem i solidniejsza
    konstrukcja elektroniki; w BC-700, 900 jest za to jednoczesny podgląd
    czterech kanałów ładowania i nie trzeba specjalnie w tym celu "palcować";
    niestety w mojej BC-700 musiałem poprawiać jeden styk pod "guzikiem",
    bo oryginalnie są to zwykłe blaszki na druku -
    - oszczędzają na mikrowyłącznikach ;)

    --
    pzdr.
    JR

  • 8. Data: 2009-03-17 14:00:01
    Od: "Rageti" <prosna_invest@***NO SPAM***op.pl>

    > ja mam BC-700 i na brak prądu nie narzekam :)

    no w sumie to kopia BC-900 tyle, ze o mniejszych prądach ...

    > na rzecz MH-C9000 przemawia LCD z podświetleniem i solidniejsza
    > konstrukcja elektroniki;

    podświetlenie LCD - ludzie piszą, że w nocy to istna lampka do pokoju - brak
    mozliwości zmniejszenia jasności podświetlenia

    w BC-700, 900 jest za to jednoczesny podgląd
    > czterech kanałów ładowania i nie trzeba specjalnie w tym celu "palcować";

    zgadza się, nie trzeba palcowac - podglądamy ten parametr który chcemny w
    każdym kanale ..., w MH-C9000 wybieramy kanal, który chcemy oglądać lub
    (tego nie jestem pewien) cyklicznie oglądamy po kolei dane z poszczególnych
    kanałów - OGLĄADAMY 2 - KROTNIE

    > niestety w mojej BC-700 musiałem poprawiać jeden styk pod "guzikiem",
    > bo oryginalnie są to zwykłe blaszki na druku -
    > - oszczędzają na mikrowyłącznikach ;)

    tu również inni piszą, że jakość wykonania mobo jest kiepska (punkty
    lutownicze matowe, BRAK mikroprzełaczników - są tak jak piszesz blaszki
    ...).

    no i dodam ze swojej strony MH-c9000 jest oooogromna w porównaniu do BC-900
    oraz dużą zelatą jest że w MH-C9000 aku mniej się grzeją ... (inny przebiueg
    prądu ... ")

    Pozdrawiam i czekam na dalsze opinie.... Rageti.

  • 9. Data: 2009-03-17 14:57:03
    Od: "JR" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Rageti" :

    > Pozdrawiam i czekam na dalsze opinie.... Rageti.

    wiesz, to nie jest decyzja typu -- spotkanie w USC w charakterze
    głównych zainteresowanych :)
    ja wziąłem BC-700, bo była za dziewięćdziesiąt-kilka złotych
    i jak do tej pory nie narzekam -- doskonale się sprawdza

    --
    pzdr.
    JR

  • 10. Data: 2009-03-17 18:57:00
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    FD pisze:

> [...]
    > spoko styka
    > mowie to z prawie przeszlo rocznego uzywania 700ki

    Może być jednak problem, bo nowe akumulatorki nie lubią prądu <1/4c

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl