  • 1. Data: 2009-12-10 08:18:24
    Temat: Książeczka - podręcznik ...
    Od: "Laskar" <f...@g...pl>

    Polecilibyście jakiś przystępny podręcznik w języku polskim oczywiscie i
    formie papierowej (do poduszki) z ilustrcjami dla kobietki niezbyt
    technicznej która zaczyna przygodę z fotografowaniem (w zasadzie ma jakieś
    podstawy ale niezbyt duże) - fajnie by było jakby była ładnie wydana ze
    zdjęciami - ma to byc prezent gwiazdkowy - może być nie tanie ...
    ... osoba ta posiada lustrzankę Canon D500 - ale to chyba nie ma
    szczególnego znaczenia.

    R.

  • 2. Data: 2009-12-10 08:52:26
    Temat: Re: Książeczka - podręcznik ...
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    Laskar pisze:
> [...]
    > jakieś podstawy ale niezbyt duże) - fajnie by było jakby była ładnie
    > wydana ze zdjęciami - ma to byc prezent gwiazdkowy - może być nie tanie ...

    Na pewno nie Mroczek ;)

    Coś z amerykańskich tłumaczeń. Proste jak konstrukcja cepa i kolorowe
    obrazki.

    Z jednej strony helion.pl (ale subiektywnie bym uznał że więcej pożytku
    odniesie z innych helionowych autorów niż gwiazda wydawnictwa Scott Kelby)

    Z innej tematyczna seria National Geopgraphic (niewiele mam, mamy w domu
    "Dla dzieci" - i w tej pozycji jest super)

    Spróbuj wydobic jakies kierunkujące się zainteresowania. Portret,
    sliczne widoczki, cy cuś. Jak książka ma od razu w tytule "cyfrowe" to
    pewnie mniej skorzysta niż z ogólnej (subiektywne, moje zdanie).

    Jak preznt i droższy, jakiś album ? Nie podpowiem.

  • 3. Data: 2009-12-10 09:18:53
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    Laskar wrote:
> [...]
    > wydana ze zdjęciami - ma to byc prezent gwiazdkowy - może być nie tanie ...
    > ... osoba ta posiada lustrzankę Canon D500 - ale to chyba nie ma

    Książki Bryana Petersona, poza tą o makro.

    wer

  • 4. Data: 2009-12-10 13:46:36
    Od: "Cris" <u...@n...pl>

    Użytkownik "Laskar" <f...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Polecilibyście jakiś przystępny podręcznik w języku polskim oczywiscie i
    > formie papierowej (do poduszki) z ilustrcjami dla kobietki niezbyt
    > technicznej

    Jeżeli do poduszki, to "W Kadrze"
    http://www.fotoszop.pl/ksiazka-w-kadrze-rozwazania-n
    a-temat-wyobrazni-fotografa.aspx

    ewentulanie Persona: fotografia kreatywna bez tajemnic

    pozdr.
    Cris

  • 5. Data: 2009-12-10 17:39:09
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Laskar napisał(a):
> [...]
    > wydana ze zdjęciami - ma to byc prezent gwiazdkowy - może być nie tanie ...
    > ... osoba ta posiada lustrzankę Canon D500 - ale to chyba nie ma

    "Okiem Fotografa" Freeman
    "W Kadrze" DuChemin
    "Nowy Podręcznik Fotografii" Hedgecoe
    "Uchwycić Moment" McNally

    Najbardziej techniczna jest pozycja trzecia, reszta bardziej do poduszki.

    --
    Mirek

  • 6. Data: 2009-12-11 08:29:39
    Od: "Cris" <u...@n...pl>

    Użytkownik "John Smith" <u...@e...net> napisał w wiadomości

    > "Okiem Fotografa" Freeman
    > "Uchwycić Moment" McNally

    dwie powyższe chyba już tylko używane

    Cris

  • 7. Data: 2009-12-11 08:31:07
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Cris napisał(a):
    > U?ytkownik "John Smith" <u...@e...net> napisa? w wiadomo?ci

    > dwie powy?sze chyba ju? tylko u?ywane

    McNallyego jeszcze wczoraj w księgarni w realu widziałem.
    Freemana przed chwilą w Empiku on-line.

    --
    Mirek

  • 8. Data: 2009-12-11 09:04:39
    Od: "Cris" <u...@n...pl>

    > McNallyego jeszcze wczoraj w księgarni w realu widziałem.
    ja szukałem McNallyego w necie, to wszędzie mówią, że nakład wyczerpany,
    zresztą z freemanem podobnie, pewnie gdzie niegdzie da się jakies niedobitki
    znaleźć, warto poszukać.

    C.

  • 9. Data: 2009-12-11 11:04:23
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Cris napisał(a):
    > U?ytkownik "John Smith" <u...@e...net> napisa? w wiadomo?ci

    > ja szuka?em McNallyego w necie, to wszedzie mówi?, ?e nak?ad wyczerpany,
    > zreszt? z freemanem podobnie, pewnie gdzie niegdzie da sie jakies niedobitki
    > znale 1/4 ae, warto poszukaae.

    http://www.allegro.pl/item834149485_uchwycic_moment_
    mcnally_joe.html

    --