  • 1. Data: 2009-12-10 07:28:03
    Temat: kolejny dowód...
    Od: "Kokos" <k...@k...com>

    że to nie sprzęt robi zdjecia tylko człowiek....:
    http://www.swiatobrazu.pl/polska_przez_pryzmat_nikon
    a_gory__czesc_12.html

  • 2. Data: 2009-12-10 09:17:42
    Temat: Re: kolejny dowód...
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@nospam.com>

    Użytkownik "Kokos" <k...@k...com> napisał w wiadomości grup

    > że to nie sprzęt robi zdjecia tylko człowiek....:
    > http://www.swiatobrazu.pl/polska_przez_pryzmat_nikon
    a_gory__czesc_12.html

    Ale nuda... ziew... ;-)

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 3. Data: 2009-12-10 09:22:29
    Od: syriusz <r...@s...pl>

    Kokos wrote:
    > że to nie sprzęt robi zdjecia tylko człowiek....:
    > http://www.swiatobrazu.pl/polska_przez_pryzmat_nikon
    a_gory__czesc_12.html

    Fajne! :-D
    Ja się nieźle uśmiałem... :)

    Myślę, że to bardzo dobra lekcja dla foto amatorów, którzy nie mają
    zbytnio ograniczeń finansowych... ;)

    Pozdrawiam,
    syriusz

  • 4. Data: 2009-12-10 09:33:30
    Od: "Piotr29" <n...@p...com>

    True... troche slaby ten materiał ;]

    -Piotr

  • 5. Data: 2009-12-10 09:41:22
    Od: "quent" <x...@x...com>

    Użytkownik "Piotr29" <n...@p...com> napisał w wiadomości
    > True... troche slaby ten materiał ;]
    >
    > -Piotr

    Zupelnie jak ja - wiecej sprzetu niz talentu

    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 6. Data: 2009-12-10 10:03:45
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    Sa tam osoby, ktore znaja sie na foto ale dobry material nie
    powstaje na komende i hurra tranzytem po Polsce...

    Tak w temacie Polski w obiektywie na targach ksiazki wpadl
    mi miedzy innymi album Bujaka o Polsce. Kuzwa ten gosc to
    dopiero niema pojecia o dobrej fotografii. Takiej kupy dawno
    nie ogladalem. Nuda, ze az strach. Przy takich nazwiskach i
    takich knotach czuje sie czasem naprawde dowartosciowany
    swoimi Bieszczadami z Nieba a uwazam sie za bardzo
    przecietnego pstrykacza.
    Przespacerowalem sie po tych targach w poszukiwaniu jakosci
    dobrej fotografi i przyznam szczerze, ze powinnismy sie
    wstydzic. Smutne to.

    Roger

    --
    Marcin "Roger" Pojałowski
    http://www.wrota-bieszczadow.pl; http://www.studio-roger.pl

  • 7. Data: 2009-12-10 10:14:48
    Od: "quent" <x...@x...com>

    Użytkownik "Roger from Cracow" <r...@s...pl> napisał w
    wiadomości news:hfqfjm$214$1@news.interia.pl...

> [...]
    > Przespacerowalem sie po tych targach w poszukiwaniu jakosci
    > dobrej fotografi i przyznam szczerze, ze powinnismy sie

    Sorry, ze troche nie w temacie ale czy moglbys zdradzic jakie wymiary ma
    Twoje studio foto z tego linku?
    http://www.studio-roger.pl/studio1.php

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 8. Data: 2009-12-10 10:21:09
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Thu, 10 Dec 2009 08:28:03 +0100, Kokos napisał(a):

    > że to nie sprzęt robi zdjecia tylko człowiek....:
    > http://www.swiatobrazu.pl/polska_przez_pryzmat_nikon
    a_gory__czesc_12.html

    Pomożecie mi to zrozumieć?
    Sam też robię często takie zdjęcia, nasz kraj zresztą też się rodakom dość
    "owidział" i ciężko już czymś zaskoczyć czy zaintrygować, ale no... nie
    zdobyłbym się na takich przeciętnych fotach zbudować artykułu. Zostają dla
    mnie i przyjaciół :)

    Inna rzecz to sprzęt - mnie tam specjalnie nie razi, jak kogoś stać i
    odczuwa radość z pracy na dobrym sprzęcie - OK. Tylko czemu tyle zdjęć tych
    aparatów i obiektywów? Co to ma wspólnego z tematem artykułu? Może jednak
    powinienem go przeczytać? :>

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 9. Data: 2009-12-10 10:24:40
    Od: "quent" <x...@x...com>

    Użytkownik "Kapsel" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > tych
    > aparatów i obiektywów? Co to ma wspólnego z tematem artykułu? Może jednak

    To jest wlasnie efekt dzialania onanistow sprzetowych.
    Taki fetysz panie!

    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 10. Data: 2009-12-10 10:29:03
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 10 Dez., 08:28, "Kokos" <k...@k...com> wrote:
    > że to nie sprzęt robi zdjecia tylko
    człowiek....:http://www.swiatobrazu.pl/polska_przez_
    pryzmat_nikona_gory__czesc_12....

    Glupi tytul , glupia teza.
    kokos jak zwykle pieprzy bez sensu.

    to jest oczywistym ze nie kazde zdjecie jest rownie udane.
    kazdy kto robi dobre zdjecia , robi takze i slabe.
    dobre zdjecie zdaza sie raz na ilesc tam zdjec slabych.

    Nie da sie robic wylacznie zdjec wspanialych , gdyz wowczas stalyby
    sie norma , a wiec tym samym przestalby byc wspaniale. Istnieje nawet
    statystyczne podejscie do tworczosci , ktore mowi ze na iles tam prac
    tylko co ktoras ma szanse byc udana.
    Te wspaniale portfolio , kilkanascie zdjec znanych autorow sa wybrane
    z tysiecy fotek.

    To co fotograf ma miec 2 rodzaje wyposarzenia - jedno do tych zjec
    slabszych , drugi do lepszych ?

    Do ujec slabych ma wyjmowac z kieszeni kompakta a do dziel nikona ?

    Czyli zeby gosc kiedys zrobil i dobre zdjecie musi poczynic i takie.
    A wiec nieudane ujecia naleza do czesci tego wysilku , ktory wkladamy
    w celu uzyskania dobrych.
    Leza jakby po drodze i obejsc ich nie sposob.

    Kokos masz w mozgu siano kokosowe i przestan siac demagogie - alez sie
    wyslil z dowodem .Szczyt mozliwosci intelektulanych zes wlasnie
    osiagnal baranie.