  • 1. Data: 2011-09-06 10:00:51
    Temat: Książka o fotografii ślubnej
    Od: "proartisma" <p...@g...pl>

    planuje zajac sie fotografia slubna i szukam wiedzy na ten temat znalazlam taka
    ksiazkę: Grzegorz Moment "Profesjonalna fotografia ślubna. Od perfekcyjnego
    warsztatu do dochodowego biznesu"
    http://helion.pl/ksiazki/bifosl.htm

    niestety nie ma jej jszecze na chomikach i musiałabym kupić taka normalna
    wydrukowaną, myślicie że jest warta swojej ceny? przeczytalam przykładowy
    rozdział i robi na mnie profesjonalne wrazenie ale czy tak jest w
    rzeczywistosci???

  • 2. Data: 2011-09-06 10:11:21
    Temat: Re: Książka o fotografii ślubnej
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    W dniu 2011-09-06 12:00, proartisma pisze:
    > nie ma jej jszecze na chomikach i musiałabym kupić taka normalna
    > wydrukowaną

    Rozumiem, że sprzęt foto też sobie ukradniesz?
    P.

  • 3. Data: 2011-09-06 10:15:15
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik "Pan Piskorz" <p...@b...pl> napisał w wiadomości
    > Rozumiem, że sprzęt foto też sobie ukradniesz?
    > P.

    Nie, komus innemu ;)

  • 4. Data: 2011-09-06 11:12:10
    Od: "proartisma" <p...@g...pl>

    nie rozumiem cie jakie kradzenie??? za sciaganie z takich stron sie przeciez
    placi a nie kazdy potrzebuje kilograma makulatury wydrukowanej. pozatym
    prosze o wypowiedzi w temacie chcę zamówić dziś ta ksiażkę w helionie tylko
    nie wiem czy warto i pytam o opinię!!!

  • 5. Data: 2011-09-06 11:39:05
    Od: "VSS" <v...@o...pl>

    W wiadomości:j44v6a$l47$...@i...gazeta.pl,
    proartisma <p...@g...pl> nastukał:
    > nie rozumiem cie jakie kradzenie??? za sciaganie z takich stron sie
    > przeciez placi

    płacisz autorowki ksiązki ściągając ja z chomika??

    --
    VSS

  • 6. Data: 2011-09-06 11:48:19
    Od: Andy Niwiński <a...@i...pl>

    "VSS" <v...@o...pl> schrieb im Newsbeitrag news:j450o3$sot$1@news.onet.pl...
    >W wiadomości:j44v6a$l47$...@i...gazeta.pl,
    > proartisma <p...@g...pl> nastukał:
    >
    > płacisz autorowki ksiązki ściągając ja z chomika??

    Wytłumaczcie mi jedno - po co reagujecie na takie debilne posty? Przecież to
    Troll głupszy nawet od Ziggiego, więc....

  • 7. Data: 2011-09-06 12:35:02
    Od: Kosu <6...@e...pl>

    On 2011-09-06 13:48, Andy Niwiński wrote:
    > Wytłumaczcie mi jedno - po co reagujecie na takie debilne posty?
    > Przecież to Troll głupszy nawet od Ziggiego, więc....

    Raczej nie troll. Poprzedni wątek (obiektywy do ślubów) sugerują, że
    ktoś pisze te posty na poważnie. Po prostu ma niezbyt dużą wiedzę o
    świecie :).

    pozdrawiam,
    PK

  • 8. Data: 2011-09-06 12:44:50
    Od: Kosu <6...@e...pl>

    On 2011-09-06 12:00, proartisma wrote:
> [...]
    > wydrukowaną, myślicie że jest warta swojej ceny? przeczytalam przykładowy
    > rozdział i robi na mnie profesjonalne wrazenie ale czy tak jest w

    Pomijając już kwestię moralne i prawne "chomików", to po co w ogóle Ci
    ta książka? Idź do biblioteki jak normalny człowiek. Albo usiądź w
    jakimś Empiku i pasożytuj (sami do tego zachęcają).

    Patrzę na zdjęcia tego człowieka. Nie wiem co jest w tej książce, ale
    mówiąc zupełnie szczerze: ze swoim sprzętem i wiedzą nie osiągniesz
    takich efektów. Po prostu naucz się robić zdjęcia i klep zwyczajne,
    tanie fotki ze ślubów (była taka strona omawiana kilka dni temu), a w
    artyzm się nie baw.

    pozdrawiam,
    PK

  • 9. Data: 2011-09-06 15:53:55
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-09-06 12:11, Pan Piskorz pisze:

    > Rozumiem, że sprzęt foto też sobie ukradniesz?

    Skopiuje.
    Tak na marginesie, gdyby dało się kopiować dobra materialne, czy:
    a) byłoby to uznane przestępstwo?
    b) byłoby wielu takich, co by tej pokusie nie ulegli? :)

    To tak na marginesie, nie usprawiedliwiam, ale nie lubię utożsamiania
    klawisza F5 z F6 (w Total Commanderze, gdyby ktoś nie wiedział, o czym
    gadam).

    --
    pozdrawia Adam
    /marzenia są jak stal: uderzenie może zabić, lecz rdza każde w końcu

  • 10. Data: 2011-09-06 15:55:21
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-09-06 14:44, Kosu pisze:
    > Pomijając już kwestię moralne i prawne "chomików", to po co w ogóle Ci
    > ta książka? Idź do biblioteki jak normalny człowiek. Albo usiądź w
    > jakimś Empiku i pasożytuj (sami do tego zachęcają).

    To też jest fajne - ściągnąć - be, przeczytać za darmo w Empiku... no,
    nie cacy, ale już nie be :)

    --
    pozdrawia Adam
    /amerykańscy naukowcy odkryli, że stres jest niezdrowy/