  • 1. Data: 2011-09-06 05:48:39
    Temat: Maly, lekki kompakt z AV out i dobrym video HD?
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Bry :)

    Desperacko szukam malego, lekkiego, dajacego co najmniej
    przyzwoite video HD (720 wystarczy) kompaktu a wyjsciem AV
    aktywnym podczas nagrywania filmow.

    Potrzebuje go do latania modelem zdalnie sterowanym z przesylaniem
    obrazu video na dol - czyli wyjscie video musi byc zwykle AV
    a nie HDMI i musi byc aktywne podczas nagrywania, czyli musi
    byc wyswietlany podglad tego co sie nagrywa... Np. cos takiego:
    http://www.youtube.com/watch?v=zru-22AmN5A

    Niestety wiekszosc "nowoczesnych" aparatow ma wyjscie HDMI
    bez zwyklego AV - np. Sony NX5 niezle nagrywa ale co z tego
    jak nie ma podgladu...

    Z innych znalazlem Panasa DMC-FS16 - jakosc video chyba do
    zaakceptowania, wyjscie AV jest no ale nigdzie nie znalazlem
    informacji czy podczas nagrywania sygnal video wychodzi na TV...

    Moze ktos ma ten aparacik i moglby to sprawdzic?

    Moze macie aparat spelniajacy warunki: lekki, niewielki,
    dobre video HD i aktywne wyjscie AV? Jesli tak to napiszcie
    jaki to model bo juz szalu dostaje od wertowania specyfikacji
    i szukania przykladowych filmow ;)

    Z gory dzieki!

  • 2. Data: 2011-09-06 10:09:30
    Temat: Re: Maly, lekki kompakt z AV out i dobrym video HD?
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Dobra, mozecie sie nie wysilac - zamowilem Cwanona A1200 ;)

  • 3. Data: 2011-09-06 15:55:28
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    W dniu 2011-09-06 12:09, Jakub Jewuła pisze:
    > Dobra, mozecie sie nie wysilac - zamowilem Cwanona A1200 ;)

    Czekamy na recenzję ;).

    --
    Pozdrawiam,
    Bartosz.

  • 4. Data: 2011-09-08 09:51:51
    Od: "TomS" <t...@o...pl>

    ..no i wrzuć jakieś linki do filmów lub zdjęć z wysokości ;)
    Drona masz? Widziałem jakieś takie małe 'czterośmigłowce' w MediaMarkt'cie..
    ..do których można podpiąć mały aparat.
    Większe są od firmy microdrones z niemiec ale kosztują majątek

    Pozdrawiam
    Tomek

  • 5. Data: 2011-09-08 12:48:51
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > ..no i wrzuć jakieś linki do filmów lub zdjęć z wysokości ;)
    > Drona masz? Widziałem jakieś takie małe 'czterośmigłowce' w
    > MediaMarkt'cie.. ..do których można podpiąć mały aparat.

    Masz male stadko ;) Jak cos skrece to wrzuce. Moze po niedzieli.

  • 6. Data: 2011-10-02 21:45:20
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-09-08 14:48, Jakub Jewuła pisze:

    > Masz male stadko ;) Jak cos skrece to wrzuce. Moze po niedzieli.

    I jak się spisuje? Już parę niedziel minęło. A ja zacząłem
    latać(skutecznie) samolocikiem, do którego podpiąłem Nokię E51. Niestety
    jakość filmów fatalna(nie mówiąc już o rozdzielczości 320x240, to jakość
    i kompresja - do bani).
    http://www.youtube.com/watch?v=baqzCycNjpk - nie, Youtube nie zepsuł
    tego w jakiś straszny sposób. Plik prosto z aparatu nie jest wcale
    lepszy, a nawet nieco gorszy(dodałem poprawienie obraza - szczęsliwy
    traf i stabilizację obrazu, aby tak nie latało i nie trzęsło).

    WAIDODAYO!

    --
    http://www.stopakcyzie.pl/
    http://www.glosujinaczej.pl/