  • 1. Data: 2009-01-09 21:32:30
    Temat: Dlaczego jeździsz motocyklem ?
    Od: "ArtekGS" <p...@i...pl>

    Temat był wałkowany, pamiętam, że lat temu kilka jeden z tekstów, userów
    grupy mnie naprawdę zauroczył, zarówno formą jak i treścią.

    Minęło trochę sezonów i bardzo jestem ciekawy jakości wypowiedzi i formy
    wypowiedzi na powyższy temat.

  • 2. Data: 2009-01-09 21:54:16
    Temat: Re: Dlaczego jeździsz motocyklem ?
    Od: Magic <m...@w...pl>

    O bosz...

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/klx250/600rr/vfr800.
    Archiwum: http://news.riders.pl

  • 3. Data: 2009-01-09 21:58:56
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "ArtekGS" <p...@i...pl> wrote

    nieeee... prosze, nie!!!

  • 4. Data: 2009-01-09 22:03:45
    Od: Andrzej Luczak <a...@s...akcent.pl>

    ArtekGS pisze:

    > Minęło trochę sezonów i bardzo jestem ciekawy jakości wypowiedzi i formy
    > wypowiedzi na powyższy temat.
    Czy przeczytasz je, nie za szybko znudzą?

    --
    AL F650 & LC4

  • 5. Data: 2009-01-10 00:03:39
    Od: "ArtekGS" <p...@i...pl>

    > nieeee... prosze, nie!!!

    ***
    Jestem pod wrażeniem ! Dawno nie czytałem tak sugestywnej wypowiedzi.

    W dodatku wszystko co chciałeś powiedzieć jest zupełnie zrozumiałe, rzeczowe
    i na temat.

    Ta ekspresja wyrażona trzema wykrzyknikami naprawdę powoduje dreszcz emocji.

    Więcej takich wypowiedzi - niech się dzieci z onetu uczą..

  • 6. Data: 2009-01-10 07:33:41
    Temat: Kto lubi motory, nie sie fpisuje!!
    Od: "Hinek" <h...@a...pl.invalid>

  • 7. Data: 2009-01-10 08:58:37
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    ArtekGS pisze:

    > Jestem pod wrażeniem ! Dawno nie czytałem tak sugestywnej wypowiedzi.

    Na benadziejne pytania mozna tylko odpowiedziec rownie beznadziejnie.

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 8. Data: 2009-01-10 09:12:18
    Od: "Sybi" <s...@g...pl>

    Użytkownik "ArtekGS" napisał:
    > Minęło trochę sezonów i bardzo jestem ciekawy jakości wypowiedzi i formy
    > wypowiedzi na powyższy temat.

    Jezdze bo lubie!
    Nie mam innych powodow w zwiazku z tym rozumiem,
    ze wyczerpalem temat i EOT;))
    --
    Pozdr
    Sybi

  • 9. Data: 2009-01-10 09:44:34
    Od: "(pj)" <p...@w...pl>

    Sybi pisze:

    > Jezdze bo lubie!
    > Nie mam innych powodow w zwiazku z tym rozumiem,
    > ze wyczerpalem temat i EOT;))

    Mundrego to i przyjemnie posłuchać! :-)
    Ale, ale... co nt. "dlaczego NIE jezdze na moto?" ;-)

    --

    pozdr
    pj

  • 10. Data: 2009-01-10 09:49:26
    Od: "Power" <p...@i...pl>

    "ArtekGS" <p...@i...pl> wrote in \jeden z tekstów, userów
    grupy mnie naprawdę zauroczył,

    naprawdę Cie zauroczył? Nie wiem czy na tej grupie ktos da radę Cię
    zauroczyć formą... ani treścią... Widzę że Gay Riders Community trzyma się
    mocno.. tak z ciekawości... czym jeździsz?

    pozdrówka
    Power
    http://www.bikepics.com/members/power997/