  • 1. Data: 2004-06-24 11:10:00
    Temat: Kto zna inne systemu pop up
    Od: "wiertar" <w...@g...pl>

    Znalazłem w sieci pewnien system partnerski działaljący na zasadzi pop up.
    Zapisuję tam swoją stronę, wklejam kawałek kodu. Za każdym arzem, gdy ktoś
    wejdzie na moją stronę, wyświetla się drugie okienko ze stroną inengo
    uczestnika systemu, a ja zarabiam punkt. Za każde trzy zebrane punkty mje
    strona dostaje jedno wyświetlenie w okienku wyskakujacym przy otworzeniu
    strony innego uczestnika systemu. Serwis ten to www.adexit.pl.
    Czy ktoś zna inne, podobnie dzialaljące systemy w polskim necie?
    A może ktoś wie coś na temat skutecznosci takich systemów w popularyzacji
    strony?
    Z góru dziękuję za każde info.

    wiertar

  • 2. Data: 2004-06-24 11:26:39
    Temat: Re: Kto zna inne systemu pop up
    Od: Tom <t...@g...pl>

> [...]
    > Czy ktoś zna inne, podobnie dzialaljące systemy w polskim necie?
    > A może ktoś wie coś na temat skutecznosci takich systemów w popularyzacji

    W ogóle to nie cierpię pop up'ów .........
    Poza tym , to nie jest problem polskiego internetu .

    --
    "Cztery zjawiska blokują postęp ludzkości: ignorancja, głupota, komitety
    normalizacyjne oraz ludzie sprzedający komputery."

    Serdecznie pozdrawiam
    tomisso(at)gazeta.pl

  • 3. Data: 2004-06-24 12:00:39
    Od: Marcin Frankowski <a...@a...spam.com>

    Thu, 24 Jun 2004 11:10:00 +0000 (UTC), wiertar
    <w...@g...pl> napisał(a):

    > Znalazłem w sieci pewnien system partnerski działaljący na zasadzi pop up.
    [...]
    > A może ktoś wie coś na temat skutecznosci takich systemów w popularyzacji
    > strony?

    Stawiam, że jest bardzo niska - biorąc pod uwagę, że wiodące
    przeglądarki mają wbudowane blokowanie niechcianych pop-upów, a do IE są
    darmowe programy blokujące pop-upy (np. popularny Google toolbar). Jakiś
    czas temu czytałem, że w Polsce współczynnik CTR jest w ogóle jakiś
    wyjątkowo niski.

    A w ogóle to NTG, bo problemem polskiego Internetu może co najwyżej być
    nadmiar pop-upów czy ich upierdliwość, jak się otwierają np. jako
    pełnoekranowy wierzchni layer i nie dają się zamknąć.

    --
    Marcin Frankowski
    marcinf -at- globe.net.nz

  • 4. Data: 2004-06-24 12:11:15
    Od: Tom <t...@g...pl>

    > swiatowego internetu to problem ;-)

    I tu Ci muszę przyznać rację:-)
    tom

  • 5. Data: 2004-06-24 12:11:34
    Od: VoMi7 <v...@N...altanet.pl>

    Tom wrote:

    > W ogóle to nie cierpię pop up'ów .........
    > Poza tym , to nie jest problem polskiego internetu .

    swiatowego internetu to problem ;-)

    --
    VoMi7

  • 6. Data: 2004-06-24 12:11:52
    Od: VoMi7 <v...@N...altanet.pl>

    wiertar wrote:

> [...]
    > Czy ktoś zna inne, podobnie dzialaljące systemy w polskim necie?
    > A może ktoś wie coś na temat skutecznosci takich systemów w popularyzacji

    NTG !

    ale szukaj Bannermanii ;P

    --
    VoMi7

  • 7. Data: 2004-06-25 08:23:46
    Od: Marcin Jurczuk <s...@U...eu.org>

    wiertar napisał(a):

    > A może ktoś wie coś na temat skutecznosci takich systemów w popularyzacji
    > strony?
    > Z góru dziękuję za każde info.
    U mnie nie dziala - blokuje wszystkie popupy i nawet nie wiem ze coś
    chcialo bryknąć mi przed ślepiami ..
    Podobnie pewnie u sporej częsci użytkowników przeglądarek innych niż IE

    --
    Spock .. Earth

  • 8. Data: 2004-06-25 21:15:55
    Od: "bigda" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Marcin Jurczuk <s...@U...eu.org> napisał(a):

    > U mnie nie dziala - blokuje wszystkie popupy i nawet nie wiem ze coś
    > chcialo bryknąć mi przed ślepiami ..
    > Podobnie pewnie u sporej częsci użytkowników przeglądarek innych niż IE

    No właśnie, innych niż IE. Ale u mnie na stronie IE to olbrzymai większość
    wizyt. Podejrzewam, że w ogóle IE to olbrzymia większość użytkowników. Swoją
    droga może ktos zna jekies dane na temt sposobów traktowania pop upów. Jeśli
    to nie jest sto okienek wyskakującycj na raz, ale jedno. Ów system, o którym
    pisalem, www.adexit.pl, jego autozry twierdzą, że 90% ludzi ogląda takie
    okienka. Może są jakieś badania na ten temat?

  • 9. Data: 2004-06-25 21:57:41
    Od: Kocureq <a...@...stopce.pl>

    bigda napisał(a):

> [...]
    > pisalem, www.adexit.pl, jego autozry twierdzą, że 90% ludzi ogląda takie
    > okienka. Może są jakieś badania na ten temat?

    Generalnie MSIE to zwykle miedzy 50% a 90% wizyt na stronie (zaleznie od
    stopnia geekowatosci strony), takze mozna zalozyc ze troche mniej bedzie
    ogladalo te pupy.

    --
    ==== kocureq [małpa] kocureq [kropka] com =====