  • 1. Data: 2004-06-23 21:09:01
    Temat: NetArt - godna polecenia?
    Od: "Robert Szycki" <r...@B...net>

    Hej
    Co sadzicie o http://netart.pl ?
    Proponuja za mniejsze pieniadze utrzymywanie domen, ktorymi do
    tej pory zajmowal sie NASK.

  • 2. Data: 2004-06-23 21:19:22
    Temat: Re: NetArt - godna polecenia?
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    Robert Szycki <r...@B...net> napisał(a):
    > Hej
    > Co sadzicie o http://netart.pl ?
    > Proponuja za mniejsze pieniadze utrzymywanie domen, ktorymi do
    > tej pory zajmowal sie NASK.

    W sumie OK. Ładnie się wszystko obsługuje przez WWW. Miałem tylko problem ze
    zmianą serwerów DNS. Pokazywało, że nie są zarejestrowane w ogólnośwatowej
    bazie DNS. A były. Okazało się, że to dlatego, że jesze moja domena nie była
    wpisana w tych serwrach.
    No i jeszcze taki kwiatek z maila od admina przy zmianie konta:

    > 1135 Grzegorz Niemirowski
    update klient set k_login='grzegorz',
    k_haslo='tu_było_moje_hasło_plain_textem' where k_id=1135;

    Ale ogólnie polecam, nie mam się do czego więcej przyczepić.

    --
    Grzegorz Niemirowski, www.grzegorz.net
    OE PowerTool 3.1.5 http://www.oept.it-faq.pl/

  • 3. Data: 2004-06-23 21:19:24
    Od: Slawek <s...@a...net>

    On Wed, 23 Jun 2004 23:09:01 +0200
    "Robert Szycki" <r...@B...net> wrote:

    > Co sadzicie o http://netart.pl ?
    > Proponuja za mniejsze pieniadze utrzymywanie domen, ktorymi do
    > tej pory zajmowal sie NASK.

    Mam u nich 2 domeny i wszystko jest ok, kumpel tez tam kupowal dla
    siebie i nie narzeka. Ogolnie mila obsluga i sluza pomoca... Sensownie
    maja zrobiona www / panel administracyjny domena.. nie sposob sie nie
    polapac.

    --
    pozdr. Slawek
    GG: 1262167

  • 4. Data: 2004-06-23 21:39:46
    Od: Slawek <s...@a...net>

    On Wed, 23 Jun 2004 23:19:22 +0200
    "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl> wrote:

    > No i jeszcze taki kwiatek z maila od admina przy zmianie konta:
    (...)

    Raczej adminki ;-) Przynajmniej jak ja zalatwialem wszystkie sprawy z
    domenami to odpisywala mi kobieta.

    --
    pozdr. Slawek
    GG: 1262167

  • 5. Data: 2004-06-23 21:59:12
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    Slawek <s...@a...net> napisał(a):
    > (...)
    > Raczej adminki ;-) Przynajmniej jak ja zalatwialem wszystkie sprawy z
    > domenami to odpisywala mi kobieta.

    No fakt:
    > Pozdrawiam,
    > Ada Frydel
    :)

  • 6. Data: 2004-06-23 22:16:45
    Od: Dominik 'Rathann' Mierzejewski <d...@u...rangers.eu.org>

    Date: Wed, 23 Jun 2004 23:09:01 +0200
    From: Robert Szycki
    > Hej
    > Co sadzicie o http://netart.pl ?
    > Proponuja za mniejsze pieniadze utrzymywanie domen, ktorymi do
    > tej pory zajmowal sie NASK.

    Weź pod uwagę, że mają dość kolorową historię, jeśli chodzi o spamowanie.

    Polecam archiwa pl.news.mordplik i pl.internet.mordplik.

    R.

    --
    RangersBL: http://dnsbl.rangers.eu.org/
    "I've always wanted to be an executioner, that's why I became a sysadmin."
    -- Jim Howes at news.admin.net-abuse.email

  • 7. Data: 2004-06-23 22:31:08
    Od: Tomasz Śląski <s...@d...kosza.com.pl>

    Robert Szycki wrote:
    > Hej
    > Co sadzicie o http://netart.pl ?
    > Proponuja za mniejsze pieniadze utrzymywanie domen, ktorymi do
    > tej pory zajmowal sie NASK.

    Na razie nie narzekam. Wsadzilem tam testowo kilka domen swoich i klientów.

    --
    TOM TS635-RIPE
    Mój adres e-mail w nagłówku, wbrew pozorom, nie jest fałszywy.

  • 9. Data: 2004-06-23 23:09:06
    Od: Bartłomiej Duda <b...@b...scene.pl>

    Slawek <s...@a...net> wrote:

    > (...)
    >
    > Raczej adminki ;-) Przynajmniej jak ja zalatwialem wszystkie sprawy z
    > domenami to odpisywala mi kobieta.

    Panie z boku ;).

    : Stowarzyszenie "LSM.net" - Sieć Komputerowa : http://www,elesem,net :

  • 10. Data: 2004-06-24 08:32:18
    Od: Slawek <s...@a...net>

    On Wed, 23 Jun 2004 23:09:06 +0000 (UTC)
    Bartłomiej Duda <b...@b...scene.pl> wrote:

    > Panie z boku ;).

    Troche wiary w kobiety... ;)

    --