  • 1. Data: 2004-06-22 19:59:05
    Temat: [OT] Tak dla poleszenia poczucia...
    Od: "Woyteck" <m...@p...onetNO-SPAM.pl>

    Wsiada informatyk do taksówki. Taksiarz pyta:
    - Jaki adres?
    - 192.168.4.1
    - no route to host

    PS wiem ze [OT]
    --
    Woyteck

    I eat SPAM for breakfast!
    "Jakie promieniowanie? Ja JEM uran!"

  • 2. Data: 2004-06-22 20:20:28
    Temat: Re: [OT] Tak dla poleszenia poczucia...
    Od: g...@s...tpi.pl (Adam Wysocki)

    Woyteck <m...@p...onetno-spam.pl> wrote:

    > - no route to host

    Swoją drogą spotkałem się z tłumaczeniem "brak trasy do hostowania" ;P

    --
    Adam Wysocki * Warszawa, Śródmieście * www.gophi.net * SWL SP5250730
    GG 1234 * GSM +48888456927 * gophi#linux.net.pl * gophi#gadu-gadu.pl

  • 3. Data: 2004-06-22 20:35:49
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    Adam Wysocki <g...@s...tpi.pl> wrote:

    > Swoją drogą spotkałem się z tłumaczeniem "brak trasy do hostowania" ;P
    ... przewyższa maksymalną liczbę przeskoków... ;-)

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --
    Krzysztof Olędzki
    e-mail address: ole(a-t)ans(d-o-t)pl

  • 4. Data: 2004-06-22 20:48:29
    Od: g...@s...tpi.pl (Adam Wysocki)

    Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl> wrote:

    > ... przewyższa maksymalną liczbę przeskoków... ;-)

    Tak, to mnie zawsze rozbijało na drobne kawałki ;P Podobnie jak tłumaczenie
    source quench ("odebrano instrukcję wygaszenia źródła") ;)

    --
    Na tej grupie nie ma działu download (C) Dziadek Tooman @ apcoh 2002

  • 5. Data: 2004-06-23 07:49:20
    Od: Marcin Szczygielski <m...@n...poczta.onet.pl>

    Użytkownik Adam Wysocki napisał:

    > Tak, to mnie zawsze rozbijało na drobne kawałki ;P Podobnie jak tłumaczenie
    > source quench ("odebrano instrukcję wygaszenia źródła") ;)

    Kończąc wątek...z dawnych czasów.
    INTERFACE - MIĘDZYMORDZIE ...:)

    Marcin

  • 6. Data: 2004-06-23 08:35:14
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    On Wed, 23 Jun 2004 09:49:20 +0200, Marcin Szczygielski
    <m...@n...poczta.onet.pl> wrote:

    >Kończąc wątek...z dawnych czasów.
    >INTERFACE - MIĘDZYMORDZIE ...:)

    Dyskietka - giętki płaskokrąg informacjonośny

    --
    futszaK
    598339018 888010641

  • 7. Data: 2004-06-23 11:16:52
    Od: Tomasz Powązka <t...@g...pl>

    > Dyskietka - giętki płaskokrąg informacjonośny

    Mysz - ręczny manipulator stołokulotoczny.....

  • 8. Data: 2004-06-23 11:51:12
    Od: "Velandil" <i...@t...cy>

    D'hoine ;) futszaK rzekl w
    <news:g5gid0tsg42eualk84t8jqjfqr114qfho2@4ax.com> co nastepuje:

    > Dyskietka - giętki płaskokrąg informacjonośny

    CD - płaskokrążek luminosferyczny

    pozdr
    vel

  • 9. Data: 2004-06-23 11:54:23
    Od: Tom <t...@g...pl>

    Aaaa, no i jeszcze klawiatura - palcowy implementator alfanumeryczny.....

    --
    "Cztery zjawiska blokują postęp ludzkości: ignorancja, głupota, komitety
    normalizacyjne oraz ludzie sprzedający komputery."

    Serdecznie pozdrawiam
    tomisso(at)gazeta.pl

  • 10. Data: 2004-06-23 11:54:55
    Od: "Adam Paluch" <a...@b...net>

    Tomasz Powązka wrote:

    > Mysz - ręczny manipulator stołokulotoczny.....

    joystick - manipulator wychylowy

    --
    Adam Paluch <a...@b...net>
    bluuu.NET, Sosnowiec