  • 1. Data: 2017-02-05 20:02:58
    Temat: Który prepaid jest od P4? (oprócz Ja Plus na kartę)
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    Witam

    Chodzi mi o pracę z nadajnikami Plus.

    Teraz mamy abo+karta Play i jest tragedia od dłuższego czasu, bo w
    miejscu pracy woli to się synchronizować do niewiadomogdzie nadajnika
    Play, działającego na granicy możliwości, niż do nadajnika Plus będącego
    500 metrów obok. W efekcie rozmowy prowadzi się tragicznie, z przerwami,
    zanikami itp.
    Wybór ręcznie operatora nie wchodzi w grę, bo można tylko na sztywno
    ustawić GSM lub WCDMA lub LTE, czyli brak przełączania automatycznego z
    wszystkimi wadami z tym związanymi (no i praca w "roamingu").

    Przejście karty abonamentowej do Plus już w drodze, ale prepaid... jakie
    opcje aby nie było tego wściekłego priorytetowania na cokolwiek innego
    jak Plus? Plus jak widzę niestety już nie ma prepaidów (taryfa Ja+ na
    kartę za 29zł/30 dni jest w końcu taryfą abonamentową).

    Pozdrawiam.

    --
    Irokez

  • 2. Data: 2017-02-05 23:22:17
    Temat: Re: Który prepaid jest od P4? (oprócz Ja Plus na kartę)
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Wybór ręcznie operatora nie wchodzi w grę,
    jasne. jaki telefon?
    ToMasz

  • 3. Data: 2017-02-07 20:01:56
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2017-02-05 o 23:22, ToMasz pisze:
    > jasne. jaki telefon?

    LG G3s, niebrandowany android 5.0.1 (bo z elektro-marketu)
    Wyświetla po 3 osobne opcje łączenia dla każdego operatora.
    Więc wybierając Plus(GSM) żegnam się z internetem LTE, wybierając
    Plus(LTE) żegnam się z łącznością na zadupiu.

    zdrówko

    --
    Irokez