  • 1. Data: 2013-08-08 18:29:32
    Temat: Który procesor szybszy?
    Od: "michalek" <m...@g...com>

    Wypadłem już z obiegu procesorów. Mam zamiar kupić poleasingowy
    komputer i zastanawiam się co będzie wydajniejsze za podobne pieniądze.

    Komputer na którym procesorze będzie wydajniejszy w zastosowaniach
    biurowo internetowych na
    64-bit IntelR XeonR Processor 3.40E GHz, 2M Cache, 800 MHz FSB

    czy
    IntelR CoreT2 Duo Processor E8400 (6M Cache, 3.00 GHz, 1333 MHz FSB)

    Wiem, że Xeon to właściwie "serwerowy" procesor, ale tutaj widzę go
    w tzw. stacji roboczej HP (ze zwykłą pamięcią DDR a nie serwerową)
    ze wzmocnioną kartą graficzną i zwykłym nie SAS dyskiem czyli to nie było
    przeznaczone na sewer.
    A więc który będzie wydajniejszy (zakładając podobną wielkość pamięci i
    szybkość
    dysków)?

  • 2. Data: 2013-08-08 19:03:27
    Temat: Re: Który procesor szybszy?
    Od: "mappl" <n...@m...pl>

    > IntelR CoreT2 Duo Processor E8400 (6M Cache, 3.00 GHz, 1333 MHz FSB)

    bezapelacyjnie ten

  • 3. Data: 2013-08-08 20:53:45
    Od: Adam Majewski <a...@o...pl>

    http://www.cpubenchmark.net/

  • 4. Data: 2013-08-08 22:53:36
    Od: "michalek" <m...@g...com>

    Uzytkownik "Adam Majewski" <a...@o...pl> napisal w wiadomosci

    > http://www.cpubenchmark.net/

    Dzieki, tego linka jakos nie wyguglalem :) a prosty i przydatny.

  • 5. Data: 2013-08-08 23:06:47
    Od: Edek <e...@g...com>

    Szarym od mżawki świtem Thu, 08 Aug 2013 18:29:32 +0200, michalek wyrzucił
    pustą ćwiartkę i oznajmił:

> [...]
    > biurowo internetowych na
    > 64-bit IntelR XeonR Processor 3.40E GHz, 2M Cache, 800 MHz FSB
    >
    > czy
    > IntelR CoreT2 Duo Processor E8400 (6M Cache, 3.00 GHz, 1333 MHz FSB)
    >
    > Wiem, ?e Xeon to w?a?ciwie "serwerowy" procesor, ale tutaj widze go
    > w tzw. stacji roboczej HP (ze zwyk?? pamieci? DDR a nie serwerow?)
    > ze wzmocnion? kart? graficzn? i zwyk?ym nie SAS dyskiem czyli to nie by?o
    > przeznaczone na sewer.
    > A wiec który bedzie wydajniejszy (zak?adaj?c podobn? wielko?ae pamieci i

    http://ark.intel.com

    Z ciekawości, gdzie w warszaffce można nabyć taki sprzęcior ze wzmocnioną
    kartą graficzną?

    --
    Edek

  • 6. Data: 2013-08-09 00:14:43
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    michalek wrote in <news:ku0hlt$636$1@mx1.internetia.pl>
    > 64-bit IntelR XeonR Processor 3.40E GHz, 2M Cache, 800 MHz FSB
    > czy
    > IntelR CoreT2 Duo Processor E8400 (6M Cache, 3.00 GHz, 1333 MHz FSB)

    XEON ma tragiczne TDP. 110W vs. 65W.
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Thermal_Design_Power
    Warto uwzglednic ten parametr - dalsze koszty eksploatacji komputera.
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 7. Data: 2013-08-09 00:26:30
    Od: "michalek" <m...@g...com>

    Użytkownik "Edek" <e...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > http://ark.intel.com
    >
    > Z ciekawości, gdzie w warszaffce można nabyć taki sprzęcior ze wzmocnioną

    Nie jest to jakiś straszny sprzęcior :) i nie pisałem że w W-wie
    ale we Wrocławiu za ok.300zł wydawało mi się opłacalne
    http://allegro.pl/hp-xw6200-xeon-3-4-3-160-combo-fx1
    400-xp-pro-i3455956814.html

    ale rzeczywiście pójdę w to C2D