  • 1. Data: 2016-03-19 15:32:57
    Temat: Ktos ma doswiadczenie z filtrami ND400?
    Od: atm <...@v...pl>

    Chcialbym kupic filtr ND400. Biore pod uwage rowniez fadera 2-400.
    W sklepach www ceny tego typu filtrow sa mocno zroznicowane co zapewne
    wiaze sie rowniez z jakoscia.
    Zapoznalem sie z kilkoma recenzjami i porownaniami.
    Jeden z testujacych w ogole odradza fadery za ich negatywny wplyw na
    zdjecie, niezaleznie od firmy.
    Macie w tej kwestii doswiadczenia, ktore bylyby pomocne przy wyborze?

  • 2. Data: 2016-03-22 20:51:44
    Temat: Re: Ktos ma doswiadczenie z filtrami ND400?
    Od: sc67 <n...@n...pl>

    atm <...@v...pl> wrote in news:56ed6321$0$680$65785112@news.neostrada.pl:

    > Chcialbym kupic filtr ND400.

    Na YT jest sporo flilmów np.
    https://www.youtube.com/watch?v=jQ87WIn9Ulo

  • 3. Data: 2016-03-23 13:22:29
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2016-03-22 20:51, sc67 wrote:

    > Na YT jest sporo flilmów np.
    > https://www.youtube.com/watch?v=jQ87WIn9Ulo

    Widzialem, podobnie inny gdzie gosc ocenial filtr za 10USD "jest dobry
    bo tani" ;]
    Znalazlem tez recenzje, ktora sugeruje, ze wszystkie reulowane filtry
    niezlaeznie od marki sa raczej do niczego...
    Dlatego wlasnie zapytalem o lokalne doswiadczenia uwzgledniajac to co
    jest dostepne na naszym rynku.

  • 4. Data: 2016-03-23 21:21:02
    Od: sc67 <n...@n...pl>

    atm <...@v...pl> wrote in news:56f28a87$0$694$65785112@news.neostrada.pl:

    > Widzialem, podobnie inny gdzie gosc ocenial filtr za 10USD "jest dobry
    > bo tani" ;]
    Mam takie dwa (NDx16). Tej samej firmy. Kupione w tym samym momęcie.
    Pani podała tą samą ręką.
    Jeden mocno niebieki, a drugi fioletowy.

    > Znalazlem tez recenzje, ktora sugeruje, ze wszystkie reulowane filtry
    > niezlaeznie od marki sa raczej do niczego...
    Też nie widziałęm pozytywnej.

    > Dlatego wlasnie zapytalem o lokalne doswiadczenia uwzgledniajac to co
    > jest dostepne na naszym rynku.
    To też zależy od rozmiaru filtra. A może cokin?

  • 5. Data: 2016-03-23 22:49:51
    Od: atm <...@v...pl>

    > To też zależy od rozmiaru filtra. A może cokin?

    Cokin odpada ze wzgledu na rozmiar i specyfike, bede chcial kupic cos
    najprawdopodobniej wielkosci 58mm (bedzie to zapas na inne obiektywy).
    Tak wiec rozmiar jak najbardziej typowy.
    Jesli regulowane faktycznie nie sa zbyt dobre to moim typem jest
    Hoya ND400.