  • 1. Data: 2016-03-21 11:37:04
    Temat: jaki mały tani aparacik
    Od: robot <r...@o...pl>

    Nie posiadam smartfona z aparatem.
    A zamiast tego chciałbym nosić przy sobie jakiś mały aparacik.
    Ma on być też tani. Może być tani kosztem jakości zdjęć.
    Ważniejsze, żeby był mały niż jakość zdjęć.
    Nie musi mieć zmiennej ogniskowej.
    Cena w zakresie 0-214 zł.
    Polećcie coś.

  • 2. Data: 2016-03-21 16:17:26
    Temat: Re: jaki mały tani aparacik
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2016-03-21 11:37, robot wrote:
> [...]
    > Ma on być też tani. Może być tani kosztem jakości zdjęć.
    > Ważniejsze, żeby był mały niż jakość zdjęć.

    Kup cokolwiek znanego producenta w polskiej dystrybucji (aby nie mieć
    problemów z reklamacją), są np. tanie Nikony i Kodaki, ale nie wiem, czy
    nie będziesz musiał dołożyć z 10-20 złotych. Pomacaj w Saturnie lub
    Mediamarkcie, kup jaki Ci najbardziej się spodoba. Jakościowo w tej
    cenie wszytko markowe będzie mniej więcej takie same.