  • 1. Data: 2009-05-25 07:21:42
    Temat: Ktos z Zabrza / okolic? (sprzet do sprawdzenia)
    Od: "Piotr" <m...@p...onet.pl>

    witam
    szukam kogos z zabrza lub bliskich okolic
    w celu prosby, by spojrzal na sprzet
    dosc pilne

    dzieki
    pzdrw
    Piotr

  • 2. Data: 2009-05-26 19:10:09
    Temat: Re: Ktos z Zabrza / okolic? (sprzet do sprawdzenia)
    Od: "blachu" <b...@o...pl>

    Hejka
    Jestem z Bytomia

    Mogę oblookać sprzęta organoleptycznie, ale niestety nie jestetm fachowcem
    Nie sprawdzę, czy rama nie krzywa - no chyba, że będzie ściągać - a
    sprzedawca da się przejechać.
    Mogę zrobić dobre fotki i ewentualnie "obadać" sprzedającego
    Jeśli to XJ to mogę przydać się na więcej.

    Pozdrawiam
    Andrzej

  • 3. Data: 2009-05-26 19:59:55
    Od: Szymon Kozak <k...@T...com>

    On Mon, 25 May 2009 09:21:42 +0200, Piotr wrote:

    > witam
    > szukam kogos z zabrza lub bliskich okolic w celu prosby, by spojrzal na
    > sprzet
    > dosc pilne
    Jak pilne to pisz szczegóły, jestem z Zabrza.
    Uwaga! Nie biore za siebie odpowiedzialności - zrobie ze znajomymi co mogę żeby go
    sprawdzić.

    --
    Sincerely Yours,
    Szymon 'slane' Kozak

  • 4. Data: 2009-05-26 20:52:35
    Od: jak nie umiesz wyciac to nie dojdzie <"mtorbicz(jak nie umiesz wyciac to nie dojdzie)"@gmail.com>

    W dniu 2009-05-26 21:59, Szymon Kozak napisał (a)::

    > Jak pilne to pisz szczegóły, jestem z Zabrza.
    > Uwaga! Nie biore za siebie odpowiedzialności - zrobie ze znajomymi co mogę żeby go
    sprawdzić.

    Robimy jakieś zbiorowe zabrskie sprawdzanie sprzęta? Byle po godzinie 18.

    MiT

  • 5. Data: 2009-05-27 05:44:04
    Od: Szymon Kozak <k...@T...com>

    On Tue, 26 May 2009 22:52:35 +0200, jak nie umiesz wyciac to nie dojdzie

    > Robimy jakieś zbiorowe zabrskie sprawdzanie sprzęta? Byle po godzinie
    > 18.

    Mi pasuje od 17.00 zawsze możemy się przy okazji browarka napić.

    --
    Sincerely Yours,
    Szymon 'slane' Kozak

  • 6. Data: 2009-05-27 06:44:58
    Od: "Piotr" <m...@p...onet.pl>

    > Pozdrawiam
    > Andrzej

    dzieki - nieaktualne
    przynajmniej narazie (lepsza propozycje znalazlem:)

    pzdrw
    Piotr