  • 1. Data: 2009-05-25 07:18:08
    Temat: ocena - doświadczenia warsztat ul Narocz???
    Od: "maka" <m...@w...pl>

    Witam
    Może miał ktoś z was miał doczynienia z tym warsztatem? Jakieś opinie czy
    solidny itd? Młode chłopaki no i właśnie z tąd m/in pytanie

    pozdr

  • 2. Data: 2009-05-25 07:35:01
    Temat: Re: ocena - doświadczenia warsztat ul Narocz???
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "maka" <m...@w...pl> wrote in message news:gvdgnj$ois$1@achot.icm.edu.pl...
    > Witam
    > Może miał ktoś z was miał doczynienia z tym warsztatem? Jakieś opinie czy
    > solidny itd? Młode chłopaki no i właśnie z tąd m/in pytanie

    Nie znalazlem we Wlodawie takiej ulicy. Napisz cos wiecej.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & ST 955 & wierny Traktor XT660X
    weFAQ&v=qvj

  • 3. Data: 2009-05-25 07:57:25
    Temat: Re: ocena - do?wiadczenia warsztat ul Narocz???
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Kefir pisze:
    > "maka" <m...@w...pl> wrote in message
    >
    > Nie znalazlem we Wlodawie takiej ulicy. Napisz cos wiecej.

    właśnie właśnie. w Topolinie też nie. mamy samych królów. o, dwa ó. c00l

    --
    gildor
    9'99

  • 4. Data: 2009-05-25 10:54:28
    Od: a...@g...com

    On 25 Maj, 09:35, "Kefir" <k...@r...pl> wrote:

    > Nie znalazlem we Wlodawie takiej ulicy. Napisz cos wiecej.

    W Polsce jest tylko jedno miasto i napewno nie jest to krakuf.

    ;-)

    --
    Artur

  • 5. Data: 2009-05-25 13:18:12
    Od: MichalKu <m...@o...pl>

    On 25 Maj, 09:18, "maka" <m...@w...pl> wrote:
    > Witam
    > Może miał ktoś z was miał doczynienia z tym warsztatem? Jakieś opinie czy
    > solidny itd? Młode chłopaki no i właśnie z tąd m/in pytanie
    >
    > pozdr

    Brak takiej ulicy w Koziegłowach. Czewonak - to kolo mnie - tez
    sprawdzilem i rowniez brak. To jakas nowa ulica w tych rejonach?

    pzdr
    MichalKu
    fz6s
    www.emku.pl

  • 6. Data: 2009-05-25 13:33:23
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    <a...@g...com> wrote

    > W Polsce jest tylko jedno miasto i napewno nie jest to krakuf.

    Masz na mysli te duza wies pod piasecznem?

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

  • 7. Data: 2009-05-25 13:48:54
    Od: a...@g...com

    On 25 Maj, 15:33, "Spider A.J." <n...@t...gmx.net> wrote:

    > Masz na mysli te duza wies pod piasecznem?

    Dokładnie ;-)

    --
    Artur