  • 121. Data: 2015-11-06 14:36:09
    Temat: Re: Kupilibyście toyotę z przebiegiem 250 tyś km?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote in message
    news:n1i734$9gc$1@node1.news.atman.pl...

    > Bez różnicy kolega, koleżanka, za pracy lub nie czy ktoś
    > z rodziny. :-)

    No tak, usenet przecież, czyli każdy powód będzie dobry aby
    próbować komuś zaserwować argument personalny zamiast
    odnieść się do omawianego tematu... no nie? Oj Radku, Radku...

  • 122. Data: 2015-11-06 18:22:26
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > "Lisciasty" <l...@p...pl> wrote in message
    ps.com...

> [...]
    > Stream, czyli dalekie północne przedmieścia Chicago...
    >
    > Wciąż trochę się boję ale cena atrakcyjna, $7600+podatek :-)
    > Analogiczne auto w kolorze strebrnym, to samo
    > wyposażenie i silnik z przebiegiem 135tyśkm to $10800+podatek.
    >
    > Teraz - jest oczywiście szansa aby to auto przed sfinalizowaniem
    > decyzji o kupnie zawieźć do ASO Toyoty obok i kazać im obejrzeć...
    > Za $$ of coz. Tylko czy faktycznie poza oczywistymi rzeczami, jak ilość
    > hamulców jakie zostały, czy wycieki z silnika - wszystkie jakieś
    > niespodzianki czyhające w tym aucie mechanik może wybadać?

    He, he... widzę że cena za którą jest to auto wystawione na ich www
    spadła znacznie... Dziś już tylko $6995. Widać chcą go wypchnąć...
    Na razie czas działa na moją korzyść - nie zdążyłem się jeszcze
    umówić na widzenie auta a już "utargowałem" prawie 10% ceny :-)
    Jeśli go dziś nie sprzedadzą to może się w weekend do nich wybiorę...

  • 123. Data: 2015-11-06 19:58:30
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-11-06 o 14:36, Pszemol pisze:
> [...]
    > próbować komuś zaserwować argument personalny zamiast
    > odnieść się do omawianego tematu... no nie? Oj Radku, Radku...

    To nie szkoła i nie ma tu obowiązku trzymania się tematu
    jaki zadała pani nauczycielka.
    Naprawdę trzeba ci takie podstawowe sprawy wyjaśniać ?
    Może zacznij się zachowywać jak dorosły zamiast chować się
    za wmawianiem argumentów personalnych.
    Oj Przemku, Przemku....

    Pozdrawiam

  • 124. Data: 2015-11-06 20:17:58
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    > Naprawdę trzeba ci takie podstawowe sprawy wyjaśniać ?
    > Może zacznij się zachowywać jak dorosły zamiast chować się

    Jak na razie to Ty się zachowujesz niedojrzale.
    W jakim celu oceniasz to jakiego samochodu szukam?
    Co to ma z byciem człowiekiem "dorosłym" wspólnego?
    To co robisz w tym wątku to nic innego jak dziecinniada właśnie.

  • 125. Data: 2015-11-07 14:37:14
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-11-06 o 20:17, Pszemol pisze:

    > Jak na razie to Ty się zachowujesz niedojrzale.

    Ciebie naśladuje.

    > W jakim celu oceniasz to jakiego samochodu szukam?

    W tym samym w jakim ty oceniasz używanie smartfona niż
    od Apla.

    > Co to ma z byciem człowiekiem "dorosłym" wspólnego?

    Wypierasz się dorosłości ?

    > To co robisz w tym wątku to nic innego jak dziecinniada właśnie.

    Dziecinada to jest to co ty robisz na grupach, nie tylko na tej
    jednej. Ale rób tak dalej, co się będziesz dorosłymi przejmował.
    Wszak sam wiesz lepiej. :-)

    Pozdrawiam

  • 126. Data: 2015-11-07 15:36:27
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Chris" <a...@g...pl> wrote in message

    > Zależy w jakich, jak jeździłem z Volvo to nic nie mają odnotowanego.

    > Dopiero od 1 stycznia 2014 nie mówiąc o tym że wymiana licznika jest dalej
    > dozwolona więc dobry handlarz sobie poradzi.

    Zobacz jak to wyglądać może, na przykładzie tej toyotki:
    http://www.carfax.com/VehicleHistory/p/Report.cfx?vi
    n=4T4BE46K77R001449&partner=CDM_U
    Nawet drobiazgi jak wymiana oleju są odnotowane razem z przebiegiem!

  • 127. Data: 2015-11-08 05:48:30
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    > umówić na widzenie auta a już "utargowałem" prawie 10% ceny :-)
    > Jeśli go dziś nie sprzedadzą to może się w weekend do nich wybiorę...

    Widziałem to auto i się zniechęciłem...
    Nawet nie wyjechałem nim z placu na przejażdzkę.
    Przy odpalaniu jakiś podejrzany warkot z silnika...
    Całe auto dokoła pomalowane jakoś kiepsko,
    jakby ktoś z puszki w sprayu popsikał, widać nawet
    ślady lakieru na gumowych uszczelkach drzwi i nakolach.
    Przednie lampy niejednakowe, od strony kierowcy widać
    starą, zmatowiałą, od pasażera nówka świeżo wymieniona.
    Nie jest teraz dziwne dla mnie że z tym samym licznikiem
    ten rocznik 2010 ma mniejszą cenę niż inne roczniki 2007...
    W sumie to i tak wysoka cena na to w jakim był stanie.

  • 128. Data: 2015-11-08 10:46:52
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Cóż... potem takie potworki powstają jak 200 konny 1999cm z turbo.

    Honda ma 201 z 1999 bez turbo:P

    Shrek.

  • 129. Data: 2015-11-08 23:56:53
    Od: Tomek Kańka <t...@t...eu.org>

    Shrek <...@w...pl> napisał(a)

    > Honda ma 201 z 1999 bez turbo:P

    Już nie ma, bo Euro-ileś nie spełaniała.
    Teraz ma 280 ale z turbo.

    --
    Tomek