  • 61. Data: 2018-07-31 20:20:48
    Temat: Re: Kupując UPS-a
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2018-07-31 o 10:47, Adam pisze:

    > Jeszcze inny aspekt:
    > Najprostsze UPS-y dają prostokąt na wyjściu. Do takich nie wolno
    > podłączać listew filtrujących z filtrami LC, gdyż te listwy próbują
    Gdzieś ty widział listwy z filtrami LC?
    Bo ja zawsze tam widziałem tylko warystory a im prostokąt nie szkodzi.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 62. Data: 2018-07-31 20:44:02
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 31 Jul 2018 16:26:17 +0200, Janusz napisał(a):
    > W dniu 2018-07-31 o 08:35, sirapacz pisze:
    [...]
    > Mylisz się, bedzie z 15 lat a może trochę więcej gdy też kupiliśmy
    > oryginalne pakiety (CSB) od renomowanego dostawcy, drogie w ch..j i tak
    > jak sirapacz pisze, wytrzymały
    > 2-3 lata, po tym daliśmy sobie z nimi spokój, zwykłe trochę lepsze aku
    > za ułamek ceny tamtych wytrzymują tyle samo.
    > Dlatego poradziłem aby kupił zwykłe, generalnie aku ups-owe niewiele się
    > różnią
    > od alarmowych i dla małych obciążeń ups-a będą działać dobrze.

    No, male obciazenie UPS to bedzie ile - 200W ? 400 ?

    Wiec zdecydowanie bym nie mieszal tego z "alarmowymi".
    Tylko czy takie "alarmowe" sa, czy one wszystkie z duzymi pradami
    sobie poradza ?

    J.

  • 63. Data: 2018-07-31 20:52:59
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 31 Jul 2018 14:37:11 +0200, sirapacz napisał(a):
    > halogen nagrzewa się momentalnie, dlatego jest używany.

    Byl uzywany, to ostatnio to go chyba juz nie ma.

    Ale skoro tak blyskawicznie sie nagrzewa, to po co mialby sie trzymac
    nagrzany ?

    J.

  • 64. Data: 2018-07-31 20:55:17
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

> [...]
    > jak sirapacz pisze, wytrzymały
    > 2-3 lata, po tym daliśmy sobie z nimi spokój, zwykłe trochę lepsze aku
    csb wlasnie wytrzymuja znacznie dluzej niz tanie chinole lub alarmowe
    (nawet terminalem mają mniejsze)

    > za ułamek ceny tamtych wytrzymują tyle samo.
    > Dlatego poradziłem aby kupił zwykłe, generalnie aku ups-owe niewiele się
    > różnią
    > od alarmowych i dla małych obciążeń ups-a będą działać dobrze.

    Nie najtańsze - nie dadzą rady w upsie (pół biedy jak to bateria
    akumulatorów).

    Obecnie mam testowane akumulatory LAWUS lestara (sam lestar ma kilka
    linii takich samych rozmiatów akumulatorów!).

  • 65. Data: 2018-07-31 20:58:13
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Gdzieś ty widział listwy z filtrami LC?
    > Bo ja zawsze tam widziałem tylko warystory a im prostokąt nie szkodzi.
    https://obrazki.elektroda.pl/2478989000_1333449242.j
    pg

  • 66. Data: 2018-07-31 21:28:37
    Od: Paweł Pawłowicz <pawel.pawlowicz13@gmailDOTcom>

    W dniu 31.07.2018 o 20:58, sirapacz pisze:

    > https://obrazki.elektroda.pl/2478989000_1333449242.j
    pg

    Ciekawe, co jest w środku :-)
    Może coś takiego:

    https://www.flickr.com/photos/154223859@N03/43768540
    211/in/dateposted-public/
    https://www.flickr.com/photos/154223859@N03/43052289
    174/in/dateposted-public/
    https://www.flickr.com/photos/154223859@N03/43768539
    681/in/dateposted-public/

    :-)

  • 67. Data: 2018-08-01 11:35:05
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-07-31 o 20:20, Janusz pisze:

    > Gdzieś ty widział listwy z filtrami LC?
    > Bo ja zawsze tam widziałem tylko warystory a im prostokąt nie szkodzi.

    Teraz nie pamiętam dokładnie.
    Coś w rodzaju Acara F5, APC SurgeArrest, Lestar LF-2005, Fideltronik
    LZR-08 - one powinny mieć LC.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 68. Data: 2018-08-01 21:07:53
    Od: Michał Baszyński <m...@g...ze.ta.pl>

    W dniu 2018-07-31 o 20:20, Janusz pisze:

    > Gdzieś ty widział listwy z filtrami LC?
    > Bo ja zawsze tam widziałem tylko warystory a im prostokąt nie szkodzi.

    acar 504WF
    acar s8 pro

    /M

  • 69. Data: 2018-08-04 13:34:32
    Od: Paweł Pawłowicz <pawel.pawlowicz13@gmailDOTcom>

    W dniu 30.07.2018 o 09:50, J.F. pisze:
    [...]
    > Ale dobrze obsluguje ? Chodzi mi o opcje wylaczania.

    Jest sporo opcji, a choć oprogramowanie jest pisane przez debila to daje
    się poustawiać co trzeba. Problemem są także dane techniczne na stronie
    APC, wyraźnie pisane "na odwal". Dodajmy brak kompetencji w serwisie
    telefonicznym i wychodzi taki sobie obraz firmy. Ale trzeba przyznać
    cesarzowi co cesarskie, kiedy już się przebrnie przez ciemną dolinę na
    początku, to sprzęt działa. Tak po prostu: działa.

    P.P.

  • 70. Data: 2018-08-05 17:41:38
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2018-08-01 o 21:07, Michał Baszyński pisze:

    > acar 504WF
    > acar s8 pro
    No tak ale to są(albo były) drogie listwy, w tanich tylko warystory :)
    --
    Pozdr
    Janusz