  • 1. Data: 2019-11-09 02:41:01
    Temat: Pomóżcie wybrać MCU
    Od: JDX <j...@o...pl>

    Straszliwa robota, tyle tego jest... Zasugerujcie coś, proszę. Moje wymagania:
    - low power,
    - USB,
    - RTC,
    - przynajmniej z 64 KiB Flash i ze 2 KiB SRAM,
    - możliwie mała ilość wyprowadzeń,
    - ,,ludzkie" wersje obudów, aby prototypy dało się ręcznie pospawać.

    Najchętniej jakiś mały ARM, może być PIC ze średniej półki, może jakiś
    mały MIPS (to pewnie też od Mikrocipa), może MSP430 (w końcu można by
    poznać tę architekturę).

  • 2. Data: 2019-11-09 09:19:37
    Temat: Re: Pomóżcie wybrać MCU
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 9 Nov 2019 02:41:01 +0100, JDX <j...@o...pl> wrote:
> [...]
    > jakiś
    > mały MIPS (to pewnie też od Mikrocipa), może MSP430 (w końcu można

    Pic32mx230f064b dokładnie spełnia Twoje wymagania i jest w dip28

    --
    Marek

  • 3. Data: 2019-11-09 10:46:14
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2019-11-09 09:19, Marek wrote:
    [...]
    > Pic32mx230f064b dokładnie spełnia Twoje wymagania i jest w dip28
    Chyba raczej w SOIC-28, bo DIP to się kojarzy z ogromną kością w rastrze
    100 milsów. Chyba w miarę współczesnych MCU już nie robią w takich
    obudowach. W każdym razie po napisaniu poprzedniego posta kontynuowałem
    poszukiwania i znalazłem PIC32MX254F128B - jest o tyle lepszy od innych
    MX-ów z serii 100 i 200, że należy do rodziny eXtreme Low Power - ma
    więcej trybów oszczędzania energii. A jako bonus więcej Flasha i RAMU.

  • 4. Data: 2019-11-09 15:21:49
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 9 Nov 2019 10:46:14 +0100, JDX <j...@o...pl> wrote:
> [...]
    > ma
    > więcej trybów oszczędzania energii. A jako bonus więcej Flasha i

    Przy wyborze pic32 obowiązkowo przed projektem układu trzeba
    zapoznać się z erratą żeby nie było później niespodzianki :)

    --
    Marek

  • 5. Data: 2019-11-09 17:40:12
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2019-11-09 15:21, Marek wrote:
    [...]
    > Przy wyborze pic32  obowiązkowo przed projektem układu trzeba zapoznać
    > się z erratą żeby nie było  później niespodzianki :)Hehe, już dawno ściągnięta. :-)
    Miłe jest to, że wersja ,,mojej" kostki z
    256 KiB Flash jest dostępna w TME.