  • 1. Data: 2010-12-14 17:57:04
    Temat: Ścigaczowy youngtimer - GSX-R - Łaaaaadny !
    Od: "[]v[]artec" <m...@W...pl>

    Czasami mnie tak bierze na różne fantazje motocyklowe. Jak to brzmi :P
    ??? Gdybym tak miał troszkę nieprzydatnej gotówki to bym sobie kupił....
    coś takiego:

    http://promex.rybnik.pl/index.php?wybor=2&id=100&id_
    pop=0&limit_old=0

    Suzuki GSX-R 750 z 92 roku (gdzieś w połowie od góry).
    Łaaaaaadna jest ! Rzadko się zdarza trafić takiego sprzęta w takim
    stanie ! Do tego jakąś oldschoolową skórę pod kolor z okresu i takowy
    kask. I pełna wczutka. Oj szanowałbym sucz, kręciłbym ją do czerwonego,
    ale rzadko... miałaby raczej radosne srebrne lata u mnie i oczywiście
    dożywocie. Jeździlibyśmy na niedzielne wycieczki i wspominali jak to
    było we wczesnych latach 90-tych...

    ps. ja sobię jej nie kupię :( ale życzę jej dobrego przyszłego nabywcy

    --
    Martec - Jelenia Góra
    .:: CB 900F Hornet owns the road - it really does !

  • 2. Data: 2010-12-14 18:29:25
    Temat: Re: Ścigaczowy youngtimer - GSX-R - Łaaaaadny !
    Od: amos <g...@g...com>

    On 14 Gru, 18:57, "[]v[]artec" <m...@W...pl> wrote:
    > ps. ja sobię jej nie kupię :( ale życzę jej dobrego przyszłego nabywcy

    ...i oby sie nie zsunal z tego siodla wysmarowanego niedzwiedzim
    smalcem ;)

    --
    amos

  • 3. Data: 2010-12-14 20:33:18
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-12-14 18:57, []v[]artec pisze:
> [...]
    > było we wczesnych latach 90-tych...
    >
    > ps. ja sobię jej nie kupię :( ale życzę jej dobrego przyszłego nabywcy

    Wodniak to youngtimer ? Chyba sobie jaja robisz. "garbata" gixxera z lat
    85-87 to owszem, ale nie 750W.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 4. Data: 2010-12-15 07:33:59
    Od: "Radarro" <r...@g...pl>

    Kuczu <q...@g...com> napisał(a):

    > Wodniak to youngtimer ? Chyba sobie jaja robisz. "garbata" gixxera z lat
    > 85-87 to owszem, ale nie 750W.

    Wodniaki tez zawsze mi sie podobaly :) Ale tak jak pisze Kuczu, jeszcze kilka
    lat trzeba, zanim beda youngtimerami...
    Spojrzalem z ciekawosci na olejaki na alle, ale same padliny z tych lat...
    moze w DE udaloby sie cos ladnego do '90 roku znalezc. Kwestia ceny.

    Radarro i V4

  • 5. Data: 2010-12-15 14:56:29
    Od: "[]v[]artec" <m...@W...pl>

    W dniu 2010-12-14 21:33, Kuczu pisze:
    > Wodniak to youngtimer ? Chyba sobie jaja robisz. "garbata" gixxera z lat
    > 85-87 to owszem, ale nie 750W.

    To ona wodą już chłodzona była ? Ooo proszę to nie wiedziałem, myślałem,
    że to jeszcze ten kultowy olejak od GSXR 1100 na bazie których do
    niedawnych lat latały Bandity.

  • 6. Data: 2010-12-15 15:55:59
    Temat: Re: &#197;ącigaczowy youngtimer - GSX-R - &#197;&#65533;aaaaadny !
    Od: z...@p...onet.pl

    > http://promex.rybnik.pl/index.php?wybor=2&id=100&id_
    pop=0&limit_old=0

    Witam,

    Czy ktoś z Szanownych Czytaczy miał do czynienia z tą firmą
    bo się poważnie zastanawiam ;)

    Pozdrawiam,
    zarafiq

  • 7. Data: 2010-12-15 15:59:03
    Temat: Re: &#197;&plusmn;cigaczowy youngtimer - GSX-R - &#197;&#65533;aaaaadny !
    Od: z...@p...onet.pl

    Przepraszam za kodowanie. Ach te bramki :(

  • 8. Data: 2010-12-15 16:08:23
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***zarafiq
    Czy ktoś z Szanownych Czytaczy miał do czynienia z tą firmą bo się poważnie
    zastanawiam ;)

    Mi sie tez bardzo podoba - ale ja to zaraz bym sie tym gdzie wywalil wiec
    szkoda...
    Ale moto sprzedaje sie juz od ok roku wiec chyba nie do konca jest tak
    pieknie...

    Tytus z fabryki

  • 9. Data: 2010-12-15 16:25:58
    Temat: Re: &#197;&#177;cigaczowy youngtimer - GSX-R - &#197;&#65533;aaaaadny !
    Od: z...@p...onet.pl

    > Mi sie tez bardzo podoba - ale ja to zaraz bym sie tym gdzie wywalil wiec
    > szkoda...
    > Ale moto sprzedaje sie juz od ok roku wiec chyba nie do konca jest tak
    > pieknie...

    Dzięki za tę cenną informację.
    Pozdrowienia

  • 10. Data: 2010-12-15 18:52:58
    Temat: Re: &#197;šcigaczowy youngtimer - GSX-R - &#197;&#65533;aaaaadny !
    Od: "[]v[]artec" <m...@W...pl>

    W dniu 2010-12-15 17:08, Tytus z fabryki pisze:
> [...]
    > szkoda...
    > Ale moto sprzedaje sie juz od ok roku wiec chyba nie do konca jest tak

    Hmmmm, dość często wchodzę na stronę tej firmy bo mają świeżo
    wyglądające motocykle. Nie wiem czy to zasługa kosmetyki czy z
    motocyklami jest wszystko ok bo nigdy tam nie byłem. Wizualnie ich
    motocykle są ładne na zdjęciach. Ta GSX-R bynajmniej na stronie nie stoi
    rok. Może miesiąc, może dwa. Może mnie pamięć myli i troszkę więcej.

    No chyba, że się licytujecie i jeden zniechęca drugiego bo obaj już w
    trasie z lawetą po nią jadą hehe...