  • 1. Data: 2014-04-16 00:13:45
    Temat: LG KS365 nie moze...
    Od: a...@g...com

    Witajcie,

    jest sobie pacjent ktory nazywa sie LG KS365 z bardzo duza iloscia SMS'ow ktore
    trzeba zgrac na PC-ta, czyli zrobic typowy "backup".

    Niestety, mam z tym bardzo duze problemy.

    Zassalem ze strony LG sterowniki i program LG Mobile Sync. Po instalacji i
    uruchomieniu, polaczenie po kablu USB jest wprawdzie wykrywane, ale jest wykrywane
    jako polaczenie przez modem. Lista SMS'ow nie jest widoczna.
    Caly dzien kombinowalem z ustawieniami, ale poleglem.

    Czy ktos z Was moze zaproponowac jakis soft ktory zrobi backup SMS'ow z mozliwoscia
    przegladniecia ich na PC-cie?

    Dzieki!

    ps. LG PC Suite IV w ogole nie widzi w/w telefonu (BT/kabel USB).

  • 2. Data: 2014-04-16 02:31:42
    Temat: Re: LG KS365 nie moze...
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 16.04.2014 00:13, a...@g...com pisze:
    /.../
    > Dzieki!
    >
    > ps. LG PC Suite IV w ogole nie widzi w/w telefonu (BT/kabel USB).

    A obsługuje ten telefon?

  • 3. Data: 2014-04-16 07:26:45
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    <a...@g...com> napisal:

    > Zassalem ze strony LG sterowniki i program LG Mobile Sync.
    > Po instalacji i uruchomieniu, polaczenie po kablu USB jest wprawdzie
    > wykrywane, ale jest wykrywane jako polaczenie przez modem.

    Prawidlowo. W trybie mass storage mialbys tylko dostep do zawartosci karty
    pamieci.

    > LG PC Suite IV w ogole nie widzi w/w telefonu (BT/kabel USB).

    To stary telefon. Spróbuj równie starej wersji LC PC Suite II.

    JoteR

  • 4. Data: 2014-04-16 21:38:09
    Od: a...@g...com

    W dniu środa, 16 kwietnia 2014 02:31:42 UTC+2 użytkownik Smok Eustachy napisał:
    > W dniu 16.04.2014 00:13, a...@g...com pisze:
    >
    > /.../

    > A obsługuje ten telefon?

    Wyglada na to, ze akurat tego modelu nie obsluguje.

  • 5. Data: 2014-04-16 21:41:35
    Od: a...@g...com

    W dniu środa, 16 kwietnia 2014 07:26:45 UTC+2 użytkownik JoteR napisał:

    > Prawidlowo. W trybie mass storage mialbys tylko dostep do zawartosci karty
    >
    > pamieci.

    > To stary telefon. Spri? 1/2 buj ri? 1/2 wnie starej wersji LC PC Suite II.
    >

    > JoteR

    Dzieki za wskazowke. Faktycznie wersja II zadziala/zobaczyla telefon, ale niestety...
    pomimo ustanowionego polaczenia (kabel USB) dane z telefonu nie sa w programie
    widoczne (np. SMSy).

    W innym sofcie podczas odczytu SMS program sie wysypuje wiec moze to jakis bug jest?

    W "Inbox" jest 80 SMS, w "Sent" 410 SMS.

  • 6. Data: 2014-04-16 22:06:21
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

    a...@g...com wydumał(a) w
    ps.com :

    Spróbuj tego: http://www.mobiledit.com/downloads

    --
    Michael________(TM)

  • 7. Data: 2014-04-17 13:05:49
    Od: a...@g...com

    > Spróbuj tego: http://www.mobiledit.com/downloads

    Dzieki za wskazowke - wlasnie o tym sofcie myslalem. Wysypuje sie przy "Inbox" raczej
    nie dotykajac "Sent". Kod bledu (0x00003544) przeslalem do producenta aoftu i
    podziekowali mi za info i, ze sie odezwa tak szybko jak to bedzie mozliwe ;)
    Of kors polaczenie z wykorzystaniem BT daje taki sam rezultat.

    Albo oleją, albo... :)