  • 1. Data: 2017-08-21 18:51:10
    Temat: [LOT] czytanie kodu
    Od: wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obronny 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    słabointelektualne wiadomo...

    Ktoś tu ma może sprawdzony patent na czytanie kodu w pociągu?

  • 2. Data: 2017-08-21 18:57:07
    Temat: Re: [LOT] czytanie kodu
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 8/21/2017 6:51 PM, wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obronny
    'POPIS/EU wrote:
    > Ktoś tu ma może sprawdzony patent na czytanie kodu w pociągu?

    Zainwestuj w jakąs przenośną maszynę, np:

    https://www.youtube.com/watch?v=9m54rKlErwA

    Lub ewentualnie coś nowszego.

  • 3. Data: 2017-08-21 19:02:27
    Od: wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obronny 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    > Zainwestuj w jakąs przenośną maszynę, np:
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=9m54rKlErwA
    >
    > Lub ewentualnie coś nowszego.

    "przekroczyłeś wszelkie granice!" [R]

  • 4. Data: 2017-08-22 15:31:46
    Od: wloochacz <w...@n...spam.gmail.com>

    W dniu 2017-08-21 o 19:02, wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obronny
    'POPIS/EU pisze:

    > "przekroczyłeś wszelkie granice!" [R]
    Ten jest zdecydowanie lepszy od tego IBMa:
    https://www.youtube.com/watch?v=RlmzwZXa-Ww

    --
    wloochacz

  • 5. Data: 2017-08-22 15:45:47
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    On Tuesday, August 22, 2017 at 3:32:36 PM UTC+2, wloochacz wrote:

    > Ten jest zdecydowanie lepszy od tego IBMa:
    > https://www.youtube.com/watch?v=RlmzwZXa-Ww

    Wiele urządzeń można uznać za przenośne
    przy odrobinie samozaparcia
    http://imgur.com/7WXNMir

    pzdr
    bartekltg

  • 6. Data: 2017-08-22 18:28:22
    Od: wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obronny 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    oooo, euro żarcik...
    w moim wątku...

  • 7. Data: 2017-08-23 22:25:12
    Od: "AK" <n...@n...net>

    Użytkownik "bartekltg" <b...@g...com> napisał:
    > Wiele urządzeń można uznać za przenośne
    > przy odrobinie samozaparcia
    > http://imgur.com/7WXNMir

    :))
    Tak jak tez z broda pracowalem przez kilka lat w dzisiejszym Asseco (92-97).
    PS: Nic nie podbarwiam :) Mialem dwie czarne torby na "notebooka" :)))
    PS1: dalo sie pracowac "zdalnie"na modemie 2400 poprzez X-y z Sunem
    No jego na odsiezenie okna debuggera SunWorshop trza bylo poczekac tak z 20 sek min
    :)

    PS: Co do :moich czasow": Dlaczego sie zachwycacie przestarzalym juz wtedy badziewiem
    zachodnim ?
    Poczytajcie o naszym polskim od poczatku do konca (od harware po software) K-202
    I lepsze i o wiele bardziej przenosne to bylo.

    AK

    ---
    Avast.

  • 8. Data: 2017-08-25 13:47:54
    Od: slawek <f...@f...com>

    On Mon, 21 Aug 2017 18:51:10 +0200, wół, wół roboczy, wół dojno
    roboczo obronny 'POPIS/EU<N...@g...pl> wrote:
    > Ktoś tu ma może sprawdzony patent
    > na czytanie kodu w pociągu?

    Zależy jaki pociąg. Przydaje się laptop, tablet, czytnik e-booków.
    Można z kartki po wydrukowaniu, można ze smartfonu.

  • 9. Data: 2017-08-25 16:10:03
    Od: s...@g...com

    > Ktoś tu ma może sprawdzony patent na czytanie kodu w pociągu?

    Na samym oglądaniu się nie skończy... Ja za bardzo się podniecam i zawsze muszę coś
    uruchomić, coś pozmieniać i znowu uruchomić. Tak więc samo oglądanie to moim zdaniem
    mit...

  • 10. Data: 2017-08-27 19:17:43
    Od: wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obronny 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    > Na samym oglądaniu się nie skończy... Ja za bardzo się podniecam i zawsze muszę coś
    uruchomić, coś pozmieniać i znowu uruchomić. Tak więc samo oglądanie to moim zdaniem
    mit...

    no chylę czoła przed Praktykiem!
    faktycznie - czyli jedynie jakiś mały laptop...