  • 1. Data: 2017-02-14 11:23:44
    Temat: [LOT] nowa podstawa programowa
    Od: w systemie siła 'PO/EU <N...@g...pl>

    nooooooooooooooo... nowa podstawa widzę pełna ideałów wspólnej
    zjednoczonej wyzwolonej europy...

    - nauczanie programowania
    - współpraca w grupie
    - przygotowanie do modelu prezentacji
    - odpowiedzialność (ha ha ha) za innych

    czyli jakby skopiowali liderów grupy...

    P.S.
    wygląda na to, że popisowcy realizują model: najpierw im nie dali, a
    teraz ich okonkurują...

  • 2. Data: 2017-02-14 12:40:33
    Temat: Re: [LOT] nowa podstawa programowa
    Od: w systemie siła 'PO/EU <N...@g...pl>

    pojawił się pogląd, że nastąpił podział przez pojednanie, liderzy
    popis/eu w nazi-landzie produkuje sprzęt, a abiturienci popis/eu w kraju
    piszą soft...

    jakiś steve jobs poinformował, że system nie dopuści do pieniędzy tych
    co by chcieli coś wyprodukować w garażu i później sprzedawać...

    co grupa na to wszystko?

  • 3. Data: 2017-02-14 12:49:59
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    w systemie siła 'PO/EU <N...@g...pl> wrote:
> [...]
    >
    > jakiś steve jobs poinformował, że system nie dopuści do pieniędzy tych
    > co by chcieli coś wyprodukować w garażu i później sprzedawać...

    Ale o czym mowa?

  • 4. Data: 2017-02-14 12:52:50
    Od: w systemie siła 'PO/EU <N...@g...pl>

    no niby o co?

    chciałem posłuchać innego europejskiego spojrzenia na reformę edukacji...

  • 5. Data: 2017-02-14 12:59:57
    Od: w systemie siła 'PO/EU <N...@g...pl>

    aaa, jeszcze zapomniałem o popraciu dla wykształcenia humanistycznego
    przyszłych liderów...

  • 6. Data: 2017-02-14 15:09:08
    Od: w systemie siła 'PO/EU <N...@g...pl>

    nie no chciałbym się dowiedzieć, na czym będzie polegała praca
    elektronika w nowej zreformowanej europie?

  • 7. Data: 2017-02-14 18:52:16
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    po raz kolejny zapytam wprost, gdzie szukać źródeł tego strzelania z dupy?
    np. "polscy programiści mikrokontrolerów dosłownie zmiażdżyli
    konkurencję na wolnym rynku wspólnej europy" (nazwiska później)

  • 8. Data: 2017-02-14 20:02:18
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    nie wiem kurwa, ja jestem chyba już nie z tego systemu
    - kupuje legalnego windows 10 - nie łączy się z netem
    - instaluję gg - nie da się odpalić historii
    - kupuje kasperskiego - instaluję - wypierdala mi wszystkie przeglądarki
    internetowe
    i tak ze wszystkim... nie rozumiem skąd ten sukces, no ale ja jestem
    niepełnosprawny...