  • 1. Data: 2013-02-12 22:48:43
    Temat: LPG
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Tak mnie cos tknelo ... dawno juz nie bylo wojenki na temat LPG :-)

    Co sie stalo - dyskutantom pary zabraklo ? :-)

    J.

  • 2. Data: 2013-02-12 22:59:41
    Temat: Re: LPG
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Tue, 12 Feb 2013 22:48:43 +0100, J.F. napisał(a):

    > Tak mnie cos tknelo ... dawno juz nie bylo wojenki na temat LPG :-)

    Co chcesz wiedzieć? ;)

  • 3. Data: 2013-02-12 23:29:21
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F.,

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Trollowanie

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 4. Data: 2013-02-13 00:05:20
    Od: Rafał Grzelak <s...@d...com>

    J.F. wrote:

    > Tak mnie cos tknelo ... dawno juz nie bylo wojenki na temat LPG :-)
    >
    > Co sie stalo - dyskutantom pary zabraklo ? :-)
    >
    > J.

    2/10

    :>

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 5. Data: 2013-02-13 11:56:06
    Od: Iglo <i...@o...pl>

    Dnia Tue, 12 Feb 2013 22:48:43 +0100, J.F. napisał(a):

    > Tak mnie cos tknelo ... dawno juz nie bylo wojenki na temat LPG :-)
    >
    > Co sie stalo - dyskutantom pary zabraklo ? :-)
    >
    > J.

    Od czasu wprowadzenia i dopracowania wtrysku fazy lotnej nie ma o czym
    dyskutować, jeździ jak na benzynie, różnicy nie widać, nie licząc portfela
    a ile można dyskutować o miejscu na koło zapasowe i jak się sprawdza łatka
    w spreju.

  • 6. Data: 2013-02-13 11:59:03
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 12 Feb 2013 22:48:43 +0100, J.F. napisał(a):

    > Tak mnie cos tknelo ... dawno juz nie bylo wojenki na temat LPG :-)
    >
    > Co sie stalo - dyskutantom pary zabraklo ? :-)

    A o czym tu gaadac? Jezdzi, te wszystkie straszne skutki stosowania "paliwa
    dla ubogich" nie chca sie ujawniac. Zero problemow. O przepraszam, ostatnio
    mi sie "korek wstydu" lodem zapchal :>

    Podobno nawet megrims rozwaza zagazowanie zabawek! :)

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 7. Data: 2013-02-13 15:33:17
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 13 Feb 2013 11:56:06 +0100, w
    <j1pfak3hkdcf.1xa4m5hhxrceg$.dlg@40tude.net>, Iglo <i...@o...pl> napisał(-a):

> [...]
    > a ile można dyskutować o miejscu na koło zapasowe i jak się sprawdza łatka

    Można -- zostaje jeszcze podyskutować o wskazaniach komputera i starcie na
    benzynie.

  • 8. Data: 2013-02-13 16:11:53
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** J.F. pisze tak:

    > Tak mnie cos tknelo ... dawno juz nie bylo wojenki na temat LPG :-)
    >
    > Co sie stalo - dyskutantom pary zabraklo ? :-)

    Kolega ma właśnie problem z wyskakiwanem gazu i powrotami do benzyny
    w peżociku 1.4 2001r. Lokalne mastahy od gazu twierdzą że z ich strony
    ok.

    Może owa para mogłaby pójść w rozkminę jego przypadku? ;)

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 9. Data: 2013-02-13 18:37:37
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "PiteR" <e...@f...pl> napisał w wiadomości grup

    > Kolega ma właśnie problem z wyskakiwanem gazu i powrotami do benzyny
    > w peżociku 1.4 2001r. Lokalne mastahy od gazu twierdzą że z ich strony
    > ok.

    Zawodowi grupowi nagazowani twierdzą w takim przypadku, że to wina
    znajomego, bo nie doktoryzował się z gazu przed założeniem instalacji i nie
    wybrał najlepszego zakładu w Polsce do tej czynności.
    A nawet jak wybrał, to i tak jego wina.

  • 10. Data: 2013-02-14 00:20:50
    Od: Iglo <i...@o...pl>

    Dnia Wed, 13 Feb 2013 18:37:37 +0100, Cavallino napisał(a):

> [...]
    > znajomego, bo nie doktoryzował się z gazu przed założeniem instalacji i nie
    > wybrał najlepszego zakładu w Polsce do tej czynności.

    Bo gaz to zuoo. Zuoo po 2.75zł za litr. Boli?