  • 1. Data: 2012-03-24 17:29:38
    Temat: LPG jednak niebezpieczny
    Od: to <t...@i...pl>

    Tyle się mówi, jakie to LPG bezpieczne, że butla przetrwa każdy wypadek,
    ale jednak, jak widać, nie do końca:

    "Nawet tydzień może płonąć uszkodzony zbiornik na gaz LPG na stacji
    benzynowej w Wetteren w Belgii. Pożar wybuchł po tym, jak w nocy w
    instalację wjechał pijany kierowca."

    http://m.interia.pl/fakty/news-pijany-kierowca-wjech
    al-w-zbiornik-lpg-gaz-
    plonie,aId,1776542

    http://tiny.pl/hp991

  • 2. Data: 2012-03-24 17:36:23
    Temat: Re: LPG jednak niebezpieczny
    Od: Excite <n...@n...bedzie.pl>

    W dniu 2012-03-24 17:29, to pisze:
    > Tyle się mówi, jakie to LPG bezpieczne, że butla przetrwa każdy wypadek,
    > ale jednak, jak widać, nie do końca:

    Tak, LPG jest łatwopalne. Odkryłeś coś niesamowitego.

  • 3. Data: 2012-03-24 17:42:00
    Od: megrims <m...@i...pl>

> [...]
    >
    > "Nawet tydzień może płonąć uszkodzony zbiornik na gaz LPG na stacji
    > benzynowej w Wetteren w Belgii. Pożar wybuchł po tym, jak w nocy w

    Pijany - OC nie zadziała. Jestem ciekaw jaka z tego będzie szkoda.
    Ciekawe jak z niego ściągną.

  • 4. Data: 2012-03-24 17:42:17
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Excite

    > Tak, LPG jest łatwopalne. Odkryłeś coś niesamowitego.

    Jakoś nie słyszałem, żeby ktoś ostatnio wjechał w dystrybutor, który
    potem płonął przez tydzień.

  • 5. Data: 2012-03-24 17:46:10
    Od: to <t...@i...pl>

    begin megrims

    > Pijany - OC nie zadziała. Jestem ciekaw jaka z tego będzie szkoda.
    > Ciekawe jak z niego ściągną.

    Będzie pompował LPG ręczną pompą do nowego zbiornika do końca życia. :>

  • 6. Data: 2012-03-24 17:53:08
    Od: "lublex" <l...@S...pl>

    Użytkownik "to" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
    > begin Excite
    > Jakoś nie słyszałem, żeby ktoś ostatnio wjechał w dystrybutor, który
    > potem płonął przez tydzień.

    Czyli co? W innych zbiornikach LPG był mniej łatwopalny?

    pozdr
    lublex

  • 7. Data: 2012-03-24 17:56:19
    Od: to <t...@i...pl>

    begin lublex

    > Czyli co? W innych zbiornikach LPG był mniej łatwopalny?

    W dystrybutor benzyny, nie LPG.

  • 8. Data: 2012-03-24 18:15:18
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 03/24/2012 05:42 PM, to wrote:
    > begin Excite

    > Jakoś nie słyszałem, żeby ktoś ostatnio wjechał w dystrybutor, który
    > potem płonął przez tydzień.

    No. Benzyna robi wielkie jeb, parę godzin dogasza się okolice i po
    zawodach ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 9. Data: 2012-03-24 18:27:55
    Od: Excite <n...@n...bedzie.pl>

    W dniu 2012-03-24 17:42, to pisze:
    > Jakoś nie słyszałem, żeby ktoś ostatnio wjechał w dystrybutor, który
    > potem płonął przez tydzień.

    Ale ty chcesz udowodnić że metoda składowania i tankowania LPG jest
    mniej bezpieczna od rozwiązań dla benzyny ?

  • 10. Data: 2012-03-24 18:52:56
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-03-24 17:42, megrims pisze:
    > Pijany - OC nie zadziała.