  • 1. Data: 2010-10-14 15:47:28
    Temat: [LPG] zavoli alisei - zna ktoś?:)
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    zna ktoś tą instalację, wie coś więcej o niej [czy można sie do niej
    podpiąć, zobaczyć parametruy]?

    mam interfejs, taki jak do staga i innych... widzialem wstepnie że wtyczka
    taka sama, ale moge sie mylić;;)...

    --
    Pozdrawiam, Bartek

  • 2. Data: 2010-10-14 16:00:02
    Temat: Re: [LPG] zavoli alisei - zna ktoś?:)
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    Dnia Thu, 14 Oct 2010 15:47:28 +0200, Bartek napisał(a):

    > zna ktoś tą instalację, wie coś więcej o niej [czy można sie do niej
    > podpiąć, zobaczyć parametruy]?
    >
    > mam interfejs, taki jak do staga i innych... widzialem wstepnie że wtyczka
    > taka sama, ale moge sie mylić;;)...

    Może Ci to w czymś pomoże - BRC Lite24 korzysta z ich wtryskiwaczy. Ponoć
    są gorsze (a na pewno są tańsze), niż wtryskiwacze od BRC.

    --
    Yakhub