  • 1. Data: 2010-10-13 02:32:04
    Temat: Prośba
    Od: Tata <k...@k...net.pl>

    Przepraszam, że znów zapytam się, tym razem o Seata Toledo 1.9 TDI, 110
    KM z 1999 roku 240 tys km, pół roku w kraju, prawdopodobnie nie bity, w
    każdym razie nie w Polsce. Mam możliwość kupna takiego samochodu za
    18500 zł. Elektryczne napędy szyb, klimatronik, serwisowany w znajomym i
    solidnym warsztacie, co trzeba było wymienione, nowe opony zimowe, drzwi
    bez luzów i dobrze się zamykają, zawieszenie po wymianie tulejek, kilka
    drobnych odbić lakieru na przedniej masce, ale to normalne, optycznie
    brak wycieków, czarny olej silnikowy 5W40, bez opiłków, wg mnie trochę
    głośno pracuje silnik, ale wytłumaczono mi, że diesel tak ma. Będzie
    sprawdzany na komputerze i pojadę z nim do blacharza na ocenę. Nie wiem
    co jeszcze napisać. Na co zwrócić uwagę i jakie są wady fabryczne
    opisywanego pojazdu? W mój 17 letni Passat B4 co chwila wymaga napraw i
    wymiany części, już włożyłem ok. 5000 zł w przeciągu niecałego roku i
    mam go serdecznie dość. Chętnie odpowiem na pytania.

    Z poważaniem
    MJ

  • 2. Data: 2010-10-14 02:15:34
    Temat: Re: Prośba
    Od: Tata <k...@k...net.pl>

    > Za 10 000 dostaniesz mercedesa w202, ten sam rocznik, i to elegance :) Troche drogo
    jak na moj gust. Za 20k to juz masz jakas mazde 6 czy coś koło 2003 roku.

    Dzięki. Szukam właśnie pojazdu, bez wkładów pieniężnych, oprócz
    normalnej wymiany olejów, płynów, paska rozrządu z napinaczami i klocków
    hamulcowych, w granicach 20-25 tys, po 2000 roku. Płatne gotówką, w
    całości, do ręki. Chciałbym spokojnie pojeździć z 5 lat. Bez wad
    prawnych. Na Allegro boję się kupić, dodatkowo nie chciałbym wojażować
    po kraju. Samochód ma być niezawodny, ekonomiczny, przestronny, cichy, z
    "kopem" (do wyprzedzania) i koniecznie turbo diesel, raczej zachodni
    sąsiad, świeżo sprowadzony, bezpośrednio od Niemca. Może być po lekkich
    zarysowaniach błotników i zderzaków lub z niewielkimi odpryskami lakieru
    od kamyków na szosie, szyby bez wad. Przed kupnem obowiązkowe badanie
    przez blacharza-lakiernika i oczywiście komputer. Jestem pechowcem, już
    trzeci kupiony pojazd to skarbonka bez dna, mimo przysięgania przez
    mechaników, że to "igiełka".

    Z poważaniem
    MJ

  • 3. Data: 2010-10-14 16:30:50
    Od: Misza <...@w...pl>

    W dniu 2010-10-13 02:32, Tata pisze:
> [...]
    > letni Passat B4 co chwila wymaga napraw i wymiany części, już włożyłem
    > ok. 5000 zł w przeciągu niecałego roku i mam go serdecznie dość.

    Witam, tak z ciekawości porównałem z cenami z Allegro i jakoś drogo ten
    Seat stoi. W takiej cenie można znaleźć raptem 3-5 aut z tego rocznika
    i z takim wyposażeniem. Nie lepiej poszukać czegoś innego. tak na szybko
    http://otomoto.pl/ford-mondeo-super-stan-C15666194.h
    tml

    od razu pisze ze nie znam ogłoszeniodawcy

  • 4. Data: 2010-10-14 17:02:53
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    Tata pisze:
> [...]
    > KM z 1999 roku 240 tys km, pół roku w kraju, prawdopodobnie nie bity, w
    > każdym razie nie w Polsce. Mam możliwość kupna takiego samochodu za

    WOW! To za tą cene kupisz dwie Xsary Hdi. seat seatem, tym bardziej ze z
    silnikiem Vw, ale bez jaj! to ma 10 lat!

    ToMasz

  • 5. Data: 2010-10-14 19:52:27
    Od: MariuszM <u...@p...onet.pl>

    W dniu 13-10-2010 02:32, Tata pisze:
    > Przepraszam, że znów zapytam się, tym razem o Seata Toledo 1.9 TDI, 110
    > KM z 1999 roku 240 tys km,
    Zajeżdżony grat za 18.500PLN...zgroza:-/
    W dodatku 11 lat...

    > W mój 17 letni Passat B4 co chwila wymaga napraw i
    > wymiany części, już włożyłem ok. 5000 zł w przeciągu niecałego roku i
    > mam go serdecznie dość. Chętnie odpowiem na pytania.

    Żebyś się nie wpakował w większe wydatki.

    M.

  • 6. Data: 2010-10-14 20:33:16
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Wed, 13 Oct 2010 02:32:04 +0200, Tata napisał(a):

> [...]
    (...)
    > głośno pracuje silnik, ale wytłumaczono mi, że diesel tak ma.

    Nie widze samochodu ale przebieg to raczej będzie w granicach 400 tyś km
    wiec się zastanów czy ten twój passat nie bedzie lepszy skoro już 5 tyś
    włożyłeś.

    Ewentualnie zobacz inne samochody z tym silnikiem i upewnij się że ten
    silnik głośno pracuje w każdym modelu.

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 7. Data: 2010-10-14 21:11:46
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

> [...]
    > wymiany części, już włożyłem ok. 5000 zł w przeciągu niecałego roku i
    > mam go serdecznie dość. Chętnie odpowiem na pytania.

    1999 rok za 18kzł ?? zgroza !!
    240kkm to on ma na liczniku, w rzeczywistości dostukaj mu z 200kkm.

    Pozdrawiam !!

  • 8. Data: 2010-10-14 22:25:59
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-10-14, Misza <...@w...pl> wrote:

> [...]
    > Seat stoi. W takiej cenie można znaleźć raptem 3-5 aut z tego rocznika
    > i z takim wyposażeniem. Nie lepiej poszukać czegoś innego. tak na szybko

    Jak jest w dobrym stanie to lepiej wydać na droższy i mieć spokój, niż
    szukać tańszego i się wpakować na jakąś minę.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 9. Data: 2010-10-15 11:24:46
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

  • 10. Data: 2010-10-15 13:29:52
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2010-10-15 11:24, Nex@pl wrote:

    > Za 10 000 dostaniesz mercedesa w202, ten sam rocznik, i to elegance :)
    > Troche drogo jak na moj gust. Za 20k to juz masz jakas mazde 6 czy coś
    > koło 2003 roku.

    Na Mazde6 to do tych 20k dodaj jeszcze conajmniej 5-7k zeby mozna bylo o
    czymkolwiek mowic.

    --

    memento lorem ipsum