    From: "Andrzej Ekiert" <d...@t...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Laboratoria EMC
    Date: Wed, 06 Apr 2011 20:11:33 +0200

    Cześć wszystkim,

    Mam problem ze znalezieniem laboratorium, które wykonałoby badania na
    zgodność z normą EN 50065 i wystawiło papier poświadczający zgodność.
    Gdyby ktoś pytał, EN 50065 dotyczy komunikacji po sieci energetycznej.

    Najchętniej pojechałbym do kogoś, kto takie badania ma "w karcie" - już je
    robił i wie jak to robić. Możecie kogoś polecić? Im bliżej Gliwic, tym
    lepiej.

    Pozdrowienia,
    Andrzej Ekiert

    PS:
    <rant>
    Też zauważyliście, że ostatnio nieodpowiadanie na maile stało się jakimś
    dziwnym standardem w wielu polskich firmach? Piszę do dystrybutora sprzętu
    pomiarowego, proszę o ofertę i cisza (a ten sam dystrybutor regularnie
    mnie spamuje jakimiś ofertami specjanymi i promocjami). Piszę do
    laboratorium EMC z pytaniem czy mogę u nich zrobić badania - brak odzewu.
    Trochę mnie to szokuje - wydawałoby się, że dotarcie do klienta jest
    najtrudniejszą częścią zadania, a tu ignorują klienta, który sam
    przychodzi.
    </rant>