  • 1. Data: 2002-10-30 10:11:56
    Temat: Łącze Telewizji Polskiej - jakie?
    Od: Ryszard Rączkowski <w...@p...pl>

    Czy wiecie może jakimi łączami w Polskę i w świat dysponuje www.tvp.pl/
    ?
    Akuratnie często czytam http://wiadomosci.tvp.pl/ łącząc się z tym sitem
    z Neostrady i od dawna zauważam, że transfer pomiędzy Polpakiem a TVP
    jest baaardzo mizerny. Szczególnie ślimacznie idzie ściąganie plików z
    wydaniem Panoramy, Teleexpressu, Wiadomości i inne multimedia.
    Próbowałem też raz z Polboxu (w godzinach porannego szczytu), transfer
    był lepszy niż z tpnet, ale w żadnym wypadku nie powalający jak na
    firmę, która mieści się w tym samym mieście.

    Czy ktoś z Was wie, jakie łącza na kraj i świat ma TVP, jak szeroką
    bramkę z Polpakiem (i gdzie) oraz czy planowane jest może jej
    poszerzenie.

    Trochę kiepsko świadczy o o publicznej telewizji gdy do narodowego
    operatora ma tak wąską gardziel.

    --

    Rico - antysocjalizm & kosmopolityzm gwarantowany.
    "Kazde panstwo jest wlasnoscia kapitalu,

  • 2. Data: 2002-10-30 13:59:33
    Temat: Re: Łącze Telewizji Polskiej - jakie?
    Od: "gLiNa" <g...@s...pl>

    "Ryszard Rączkowski" <w...@p...pl> wrote in message
    > Czy wiecie może jakimi łączami w Polskę i w świat dysponuje www.tvp.pl/

    Jak na moje oko to zwykle TPI.
    Tak wychodzi z traceow. Po prostu maja strasznie zapchane lacze.

    --
    Mikołaj Gliński - gLiNa
    ### g...@s...pl / GG: 810761 / ICQ: 17403689 ###

  • 3. Data: 2002-10-30 20:56:43
    Od: "Marek Iwanejko" <m...@h...elka.pw.edu.pl>

    gLiNa <g...@s...pl> wrote:
    > "Ryszard Rączkowski" <w...@p...pl> wrote in message
    >
    > Jak na moje oko to zwykle TPI.

    A że tak zapytam....co to jest "zwykle TPI"?

    pozdr,
    m.

  • 4. Data: 2002-10-30 20:57:13
    Od: futszaK <f...@W...irc.pl>

    On Wed, 30 Oct 2002 13:59:33 +0000 (UTC), "gLiNa"
    <g...@s...pl> wrote:

    > "Ryszard Rączkowski" <w...@p...pl> wrote in message
    > Jak na moje oko to zwykle TPI.
    > Tak wychodzi z traceow. Po prostu maja strasznie zapchane lacze.

    ale w sumie tak zle nie jest, odswiezylem umiejetnosci sciasgania
    czegokolwiek przez shell-a, ale faktycznie idzie tragicznie, ponizej
    1kB/s (lacze chyba 512kbps przez Futuro)

    ale skoro słabo idzie to trzeba pozapychac te lacza :-)

    --
    futszaK
    Pl-Plus 601061867 Pl-Idea nie żyje POTS (59)8339018

  • 5. Data: 2002-10-31 08:21:51
    Od: "Xon" <t...@s...polbox.pl>

    Użytkownik "Ryszard Rączkowski" <w...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > był lepszy niż z tpnet, ale w żadnym wypadku nie powalający jak na
    > firmę, która mieści się w tym samym mieście.

    Ja rowniez sciagam czesto Wiadomosci od TVP.PL i transfer zawsze jest bardzo
    niski, chociaz sama strona chodzi idealnie. Pamietam ze kiedys bylo duzo
    lepiej. Trzeba zdaje sie napisac do nich.

    o¤°`°¤o,¸¸¸,o¤°`°¤o
    Xon

  • 6. Data: 2002-10-31 08:22:10
    Od: Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl>

    gLiNa <g...@s...pl> wrote:
    > Jak na moje oko to zwykle TPI.

    TPSA. Łącze od TPSA. Ale jakie, to nie wiadomo.

    > Po prostu maja strasznie zapchane lacze.

    No może oprócz tego.

    p.

    http://nerdquiz.sgh.waw.pl/ -- polska wersja quizu dla nerdów ;)

  • 7. Data: 2002-10-31 08:22:39
    Temat: Re: Łšcze Telewizji Polskiej - jakie?
    Od: "Szymon" <s...@w...pl>

    Użytkownik "futszaK" <f...@W...irc.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > 1kB/s (lacze chyba 512kbps przez Futuro)
    >
    > ale skoro słabo idzie to trzeba pozapychac te lacza :-)

    Witam,

    to mowi samo za siebie:

    8 212.244.254.70 (212.244.254.70) 1156.555 ms 1007.641 ms 897.996 ms

    To wyglada na problem ze strony providera, ktorym wiemy kto jest :)

    Ciekawe czy ktos z TVP odpowiedzialny za takie kwestie sie zajal ta sprawa.

    Pozdrawiam,

    --
    SzYmOn

  • 8. Data: 2002-10-31 08:23:17
    Od: "gLiNa" <g...@s...pl>

    > A że tak zapytam....co to jest "zwykle TPI"?

    TPNET, po prostu. Przepustowosc raczej nielatwo okreslic po zwyklym pingu i
    przepustowosci.

  • 9. Data: 2002-10-31 08:57:49
    Od: "Pawel Sikora" <p...@p...WYCIEP-TO.pl>

    "Szymon" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > To wyglada na problem ze strony providera, ktorym wiemy kto jest :)
    >
    > Ciekawe czy ktos z TVP odpowiedzialny za takie kwestie sie zajal ta

    W TAI na Placu Powstancow juz dawno polozyli laske
    na internet via slimaczacy sie intranet z Woronicza i
    pracuja na osobnym laczu... I wycieczki tam przychodza
    zeby sciagnac cos dla innych dzialow... :)

    P/

  • 10. Data: 2002-10-31 12:35:10
    Od: Zbigniew Braniecki <g...@a...art.pl>

    > W TAI na Placu Powstancow juz dawno polozyli laske
    > na internet via slimaczacy sie intranet z Woronicza i
    > pracuja na osobnym laczu... I wycieczki tam przychodza
    > zeby sciagnac cos dla innych dzialow... :)

    Ale portal (wiadomosci.tvp.pl) powstaje na Placu. Na niego chyba tez
    polozyli laske, bo nie dosc ze poziom jest katastrofalny, to jeszcze
    lacze sprawa wrazenie asynchronicznego 56kb/24kb :)

    pozdr.
    Gandalf