  • Data: 2010-11-09 06:58:03
    Temat: Ładowanie po załadowaniu
    Od: ds <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kiedyś coś takiego widziałem ale zapomniałem jak to się nazywa.

    Chodzi o np. box facebooka czy inny przyczłap np. box pap-u. Strona wczytuje
    się bardzo szybko bez takiego boxa, w przeciwnym wypadku załadowanie takiej
    strony zależy od requesta na innej i strona ma opóźnienie.

    Chciałbym załadować swoją stronę a dopiero potem jak już box wymieni dane ze
    swoją "matką" wyświetlić go z boku.

    ds