  • 1. Data: 2014-12-09 09:02:39
    Temat: Ladowarka i baterie D-Li50 oraz D-Li90
    Od: " 666" <...@...6>

    Orientuje się ktoś, czy ładowarka od baterii D-Li50 (np. Pentax K10D,
    Minolta) pasuje do nowszej baterii D-Li90 (np. Pentax K-5 II)?

  • 2. Data: 2014-12-10 06:53:38
    Temat: Re: Ladowarka i baterie D-Li50 oraz D-Li90
    Od: Andrzej J <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-12-09 o 09:02, 666 pisze:
    > Orientuje się ktoś, czy ładowarka od baterii D-Li50 (np. Pentax K10D,
    > Minolta) pasuje do nowszej baterii D-Li90 (np. Pentax K-5 II)?

    Niestety Nie.

  • 3. Data: 2014-12-10 08:31:23
    Od: " 666" <...@...6>

    Zachlastać się z tym ładowarkami.
    W tym przypadku jestem za unijnym socjalizmem, żeby nakazali dyrektywą
    ujednolicenie ładowarek.

    -----

  • 4. Data: 2014-12-10 14:30:43
    Od: Nathan <s...@w...ere>

    W dniu 2014-12-10 08:31, 666 pisze:
    > Zachlastać się z tym ładowarkami.
    > W tym przypadku jestem za unijnym socjalizmem, żeby nakazali dyrektywą
    > ujednolicenie ładowarek.

    I akumulatorów. Miło by było.

    --
    Pozdrawiam Nathan
    "Spadochroniarze to ludzie, którzy schodzą z drzew, na które nie