  • 1. Data: 2014-12-10 14:03:01
    Temat: Obudowa podwodna do Olympus XZ-2 (PT-054)
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    news:m68ai0$i42$1@dont-email.me...

    > Przyjacielu! Dziękuję za świetny prezent :-) Już kupiłem :-D
    > Ten aparat chodził mi po głowie już od roku ale cena mi się nie podobała.
    > Mikołaj będzie musiał wymyślić na gwiazdkę coś innego... LOL!
    >
    > Teraz tylko muszę poszukać podobnej okazji na podwodną obudowę
    > od Olka do niego :-))

    Czy widział ktoś gdzieś do kupienia obudowę podwodną PT-054
    do Olympusa w jakimś sklepie lub allegro/eBay za mniej niż $300? :-)

  • 2. Data: 2014-12-13 00:55:25
    Temat: Re: Obudowa podwodna do Olympus XZ-2 (PT-054)
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > "Pszemol" <P...@P...com> wrote in message

    > Czy widział ktoś gdzieś do kupienia obudowę podwodną PT-054
    > do Olympusa w jakimś sklepie lub allegro/eBay za mniej niż $300? :-)

    Nie widzę nic za mniej niż $300... kupiłem na eBay za $320 prosto z Japonii.

  • 3. Data: 2014-12-13 09:52:20
    Od: Slon <z...@g...com>

    On Friday, December 12, 2014 6:55:15 PM UTC-5, Pszemol wrote:
    > "Pszemol" <P...@P...com> wrote in message

    > Nie widzę nic za mniej niż $300... kupiłem na eBay za $320 prosto z Japonii.

    Za $299.00
    http://handbdigital.com/shop/olympus-pt-054-underwat
    er-housing/?gclid=CKGWnbHOwsICFRBo7Aod_B0A0w

    Za $274.95
    http://www.divervision.com/olympus-pt-054-housing-fo
    r-olympus-xz-2-camera-pt-054?language=en&currency=US
    D&gclid=CNKcgaXQwsICFSdn7AoddjwA-A

    Na gieldach w NJ mozna kupic za mniej niz $150.00 a czasem ponizej $100.00

    Slon

  • 4. Data: 2014-12-14 02:16:53
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Slon" <z...@g...com> wrote in message
    ps.com...

    > Za $299.00
    > http://handbdigital.com/shop/olympus-pt-054-underwat
    er-housing/?gclid=CKGWnbHOwsICFRBo7Aod_B0A0w

    O... tu jest ciut taniej, faktycznie.

    > Za $274.95
    > http://www.divervision.com/olympus-pt-054-housing-fo
    r-olympus-xz-2-camera-pt-054?language=en&currency=US
    D&gclid=CNKcgaXQwsICFSdn7AoddjwA-A

    A tu jest tylko metka z ceną, produktu brak.

    > Na gieldach w NJ mozna kupic za mniej niz $150.00 a czasem ponizej $100.00

    Na jakich giełdach? Używaną?

  • 5. Data: 2015-01-05 22:00:28
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    > Nie widzę nic za mniej niż $300... kupiłem na eBay za $320 prosto z
    > Japonii.

    A ja tydzień temu kupiłem w Media Expert za 999zł z 30m-c gwarancją (24 + 6
    po zarejestrowaniu na stronie Olymupsa).

  • 6. Data: 2015-01-06 09:58:38
    Od: Piotr Kosewski <p...@m...nowhere>

    On 2014-12-13 09:52, Slon wrote:
    > Na gieldach w NJ mozna kupic za mniej niz $150.00 a czasem ponizej $100.00

    W całym ogromnie zróżnicowanym wachlarzu sprzętów i akcesoriów
    fotograficznych obudowa podwodna jest prawdopodobnie ostatnim, który
    kupiłbym używany. No chyba że razem z aparatem.

    pozdrawiam,
    Piotr Kosewski

  • 7. Data: 2015-01-06 13:20:42

    A niby dlaczego?
    Ktoś kupuje, bo myśli, że to takie fajne zajęcie, a później nie ma czasu, ochoty,
    pieniędzy, ma żonę, dzieci, itp. itd.

    -----